וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השיטה החדשה של מבריחי הסמים: האזנה לרשת הקשר של צה"ל

עודכן לאחרונה: 25.6.2024 / 19:11

שני תושבי הנגב נעצרו בחשד להברחה, לאחר שנכנסו עם רכבם לשטח צבאי ליד גבול מצרים. השוטרים לא מצאו את הסמים ברכב, אך במקום הבחינו במכשיר קשר צה"לי גנוב, שהיה מופעל באותה שעה על רשת קשר צבאית. "נשתמש בכל האמצעים כדי למגר את התופעה"

תיעוד מעצרם של סוחרי הסמים בגבול מצרים/דוברות משטרת ישראל

שני תושבים מביר הדאג' שבנגב נעצרו לפני כשבוע, בחשד שניסו להבריח סמים סמוך לגבול מצרים בשטח צבאי סגור במועצה האזורית אשכול. בתחנת משטרת אופקים חושדים כי לצורך ההברחה השתמשו השניים במכשיר קשר צבאי גנוב שנמצא ברכבם.

התקרית החלה כשזיהו כוחות צה"ל וכיתת הכוננות של היישוב בני נצרים רכב שנכנס לאזור צבאי סגור סמוך לגבול מצרים. כשהרכב נעצר גילו השוטרים כי אין בו סמים, אך חשדו כי אלה נזרקו מהרכב בשעה שזוהה.

ואולם, להפתעתם הרבה של השוטרים, בתוך הרכב הם מצאו מכשיר קשר צבאי, שנגנב מצה"ל, ועל פי החשד שימש את המבריחים כדי להאזין ולוודא שאין כוחות צבא בשטח. במשטרה מציינים שהמכשיר נתפס כשהיה מופעל על רשת קשר צבאית בזמן הניסיון להברחה.

כיוון שהחשודים לא נתפסו עם סמים, הם חשודים בעבירות של קשירת קשר לפשע וכניסה לאזור צבאי ללא סמכות.

סיכול הברחת סמים בגבול מצריים על ידי גדוד ברדלס. 10 באוגוסט 2023. דובר צה"ל
סיכול הברחת סמים בגבול מצרים, בשנה שעברה/דובר צה"ל

ממשטרת תחנת אופקים נמסר: "תחנת אופקים פועלת לאורך כל ימות השנה בטיפול בתופעות הסחר בסמים ומבצעת פעילות מבצעית שוטפת, גלויה וסמויה, על מנת לסכל ולאתר פעילות עבריינית שמטרתה החדרה וייבוא של סמים אל תוך תחומי הארץ.

"שיתופי הפעולה בין המשטרה וצה"ל הוא דבר הכרחי כמכפיל כוח במלחמה נגד נגע הסמים, ואנו נשתמש בכל האמצעים הנדרשים כדי למגר תופעה זו ולמצות את הדין עם העבריינים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully