וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשירת המחבל לג'יפ: קרובי החיילים תוקפים - "בצה"ל מיהרו לשפוט"

עודכן לאחרונה: 25.6.2024 / 17:24

מקורבי חיילי המילואימניקים זועמים על התגובה של צה"ל אשר מיהר לגנות את החיילים בטרם בוצע תחקיר של האירוע. המקורבים אומרים כי המחבל לא היה קשור או אזוק, "הם נסעו איתו כמה מאות מטרים בודדים, הם לא נסעו איתו על כביש 6"

חשוד נעצר ליד ג'נין - ונלקח כשהוא קשור לרכב/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

מקורבי חיילי המילואים שהיו מעורבים בתקרית המחבל על הג'יפ בג'נין זועמים על התגובה של צה"ל, שמיהר לגנות את החיילים בטרם בוצע תחקיר של האירוע. המקורבים אומרים כי המחבל לא היה קשור או אזוק. כזכור, במהלך פעילות מבצעית למעצר מבוקשים הבוקר בואדי בורקין בסוף השבוע, מחבלים ירו לעבר כוחות צה"ל, שהגיבו בירי. במהלך חילופי האש, נפגע אחד מהחשודים בירי ונעצר. החשוד נלקח על ידי הכוחות כשהוא קשור על גבי הרכב.

"החיילים נשלחו לבצע פעילות של מעצר חשודים בפעילות טרור", נמסר. "מדובר בחיילי מילואים שעזבו את המשפחות את מקומות העבודה והתעצבו בחזית הלחימה. הם ביצעו את המשימה. עצרו את המבוקשים. בסוף הפעולה הם נתקלו בארבעה מחבלים, התפתח קרב והם פגעו בשלושה מחבלים. הרביעי נפצע והסגיר עצמו. בשלב הזה הלוחמים היו בג'יפים הממוגנים. הם הבינו שאם יפתחו את הדלתות, הם עשויים להיפגע מירי צליפה".

חשוד נעצר ליד ג'נין - ונלקח כשהוא קשור לרכב. ללא, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
"מדובר בחיילי מילואים שעזבו את המשפחות את מקומות העבודה והתעצבו בחזית הלחימה". חשוד נעצר ליד ג'נין/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, ללא

"הם אמרו למחבל הפצוע שיעלה למכסה המנוע כדי שיעבירו אותו מרחק של עשרות עד מאות מטרים למקום בו יוכלו לטפל בו בצורה בטוחה", המשיכו. "הם נסעו איתו כמה מאות מטרים בודדים, הם לא נסעו איתו על כביש 6", אומר אחד ממקורביו של אחד הלוחמים.

מקורבי החיילים טוענים כי בצה"ל מיהרו להגיב ולשפוט כי התנהגותם לא עמדה ברוח צה"ל וממה שמצופה מהם. אבל אף אחד לא שאל ותחקר את האירוע. מה היו השיקולים המבצעים. והכי חשוב לטענת המקורבים - "המחבל לא נקשר או נאזק כשהוסע בג'יפ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully