וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: חשוד פלסטיני שנעצר נקשר לג'יפ צבאי; צה"ל: "האירוע מתוחקר"

עודכן לאחרונה: 22.6.2024 / 18:15

התקרית התרחשה במהלך פעילות מבצעית למעצר מבוקשים בוואדי בורקין הסמוך לג'נין. אז, חשוד שנפצע ונעצר במהלך חילופי אש עם כוחות הביטחון נלקח כשהוא קשור על גבי רכב - בניגוד לפקודות

חשוד נעצר ליד ג'נין - ונלקח כשהוא קשור לרכב/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

דובר צה"ל מסר היום (שבת) כי במהלך פעילות מבצעית למעצר מבוקשים בוואדי בורקין, ליד ג'נין, חשוד שנפצע ונעצר במהלך חילופי אש נלקח כשהוא קשור על גבי רכב, בניגוד לפקודות ולנהלים.

"ההתנהלות אינה עולה בקנה אחד עם פקודות צה"ל והמצופה מחייליו. האירוע מתוחקר ויטופל בהתאם", נמסר מדובר צה"ל. עוד נודע כי החשוד הועבר לקבלת טיפול רפואי על ידי הסהר האדום.

חשוד נעצר ליד ג'נין - ונלקח כשהוא קשור לרכב. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
חשוד נעצר ליד ג'נין - ונלקח כשהוא קשור לרכב/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

הגזרה בקלקיליה רותחת בימים האחרונים, לאחר שהבוקר נרצח ביריות ברכבו ישראלי שנכנס אל העיר. לאחר שנורה למוות רכבו הוצת. מחקירה ראשונית עלה כי היה מוכר לסוחרים בעיר הפלסטינית, בה נהג לערוך קניות של פירות וירקות. חקירת המקרה נמשכת.

כמו כן, אמש חוסלו בקלקיליה שני מחבלים, מארגוני הטרור הג'יהאד האסלאמי וחמאס. במהלך המעצר נפתחה אש לעבר הכוחות שהשיבו באש וחיסלו את המחבלים. אקדחים נתפסו על השניים, כשלפי הערכות אחד מהמחבלים שחוסלו תכנן לבצע פיגוע בטווח הזמן המיידי.

כוחות צה"ל שהו בעיר כ-14 שעות, בעת שאחד המחבלים התחבא בבית החולים בעיר. כמו כן, לאחר כחודש וחצי, חוסלה תשתית טרור שמנתה כ-30 פעילים. מתחילת המלחמה, התבצעו 350 פעולות צה"ל בקלקיליה וחמישה מבצעים חטיבתיים. במהלך הפעולות, חוסלו יותר מ-40 מחבלים.

  • עוד באותו נושא:
  • ג'נין
  • צה"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully