וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שר החינוך קיש: "מחויבים להחלטת בג"ץ, נקיים כל מה שכתוב בה"

עודכן לאחרונה: 25.6.2024 / 16:58

בכנס הרצליה של המכון למדיניות ואסטרטגיה באוניברסיטת רייכמן בו השתתף, התייחס להחלטת בית המשפט שהתקבלה היום, ואמר כי "יש 64 אלף תלמידי ישיבה פטורים לגיוס, יש 15-16 אלף בכל מחזור גיוס", מתוכם יגייסו מחצית. עוד הצהיר כי לא יישאר בממשלה "שלא תיתן לצבא לנצח"

יואב קיש בכנס הרצליה/כנס הרצליה התשיעי

שר החינוך יואב קיש אמר היום (שלישי) כי בכוונת הממשלה "לגייס כ-50% מתלמידי הישיבות מכל מחזור גיוס". בכנס הרצליה של המכון למדיניות ואסטרטגיה באוניברסיטת רייכמן בו השתתף, התייחס להחלטת בית המשפט שהתקבלה היום, ואמר כי "יש 64 אלף תלמידי ישיבה פטורים לגיוס, יש 15-16 אלף בכל מחזור גיוס", מתוכם יגייסו מחצית.

"החלטת בית המשפט שהתקבלה ביום, כל מה שכתוב בה נקיים, מדינת ישראל מחויבת להחלטה", אמר קיש. "השנה צריך לגייס 3,000 חרדים, זה חייב לקרות והחוק חייב להבטיח את זה. אני מאמין שזו הזדמנות גדולה להגיע למתווה מוסכם שלא ייצור קרע בעם. אני אומר בצורה הכי ברורות אני לא אוותר על גיוס משמעותי לחרדים לטובת מה שצה"ל צריך"/

יואב קיש בכנס הרצליה. כנס הרצליה התשיעי, אתר רשמי
"לא אוותר על גיוס משמעותי לחרדים לטובת מה שצה"ל צריך". יואב קיש בכנס הרצליה/אתר רשמי, כנס הרצליה התשיעי

שידור חי מכנס הרצליה באוניברסיטת רייכמן

LIVE

שר החינוך אמר כי לדעתו לא צריך לצאת לבחירות כעת, אלא לנצח צבאים את אויבי מדינת ישראל. "אני חושב שלהיפך - לא בחירות", הצהיר. "רק אם נוביל ביחד מהלך להתעמת מול האויבים והשונאים שלנו ולתת לצבא מה שצריך שבשביל לנצח. אני לא אהיה בממשלה שלא תיתן לצבא לנצח ואנחנו חייבים להיות כולנו בשביל לנצח את חמאס זה ייקח זמן אבל יש לנו מחויבות לעשות את זה ומחויבות לחטופים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully