וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדקירה במעבר החצייה בחולון: עדי מזרחי הורשע ברצח יורי וולקוב

עודכן לאחרונה: 27.6.2024 / 12:23

ההרשעה מגיעה לאחר שמזרחי הודה כי דקר למוות את וולקוב בנובמבר 2022. הצדדים במשפט ביקשו לגזור על מזרחי 16 שנות מאסר בפועל. לצד זאת, הפרקליטות מבקשת להטיל עליו תשלום פיצויים למשפחה. "מחכים להחלטה הסופית. שיקבל מה שמגיע לו על שלקח לנו את אבא"

עדי מזרחי הורשע היום (שלישי) ברצח יורי וולקוב, שנדקר למוות במעבר חצייה בחולון ב-2022. ההרשעה, שהתקבלה בבית המשפט המחוזי בתל אביב, ניתנה במסגרת הסדר טיעון בו הודה מזרחי בהאשמות. הצדדים במשפט ביקשו לגזור על מזרחי 16 שנות מאסר בפועל. לצד זאת, הפרקליטות מבקשת להטיל עליו תשלום פיצוי למשפחתו של וולקוב.

בסוף חודש נובמבר בשנה שעברה, מזרחי נסע על אופנוע טימקס ברחוב אילת פינת יוספטל וחתך את וולקוב ואשתו לנה, תוך שלדבריהם הוא חוצה באור אדום, והבחין שלנה צילמה אותו. הוא עקב אחריה עד למעבר החציה הבא, עצר לידה ודרש ממנה למחוק את התמונה.

לנה הסכימה והמשיכה להתקדם, אבל הוא לא הרפה ודרש שתראה לו שהיא עושה זאת. בשלב זה יורי התקרב וניסה להרגיע את המצב. בתגובה, מזרחי דקר אותו בלבו עם חפץ חד. יורי המשיך ללכת עוד כמה צעדים - והתמוטט לעיני אשתו. בבית החולים וולפסון נקבע מותו. מזרחי נעצר יום לאחר מכן והודה בחקירה כי דקר אותו.

דריה וולקוב, בתו של יורי, אמרה לוואלה כי היא "מודה לפרקליטות שעשתה כל מה שאפשר כדי להכניס אותו לכלא". דירה הוסיפה: "אני מרוצה עד כמה שאפשר, אבל אנחנו עוד לא יודעים מה יהיה בסוף, עוד לא הכול נחתם. מחכים להחלטת השופט. כולו תקווה שהוא יקבל מה שמגיע לו על שלקח לנו את אבא. שיקבל את העונש המקסימלי. אני מקווה שאולי זה יקטין את רמת הפשע במדינה, כי היא עצומה. אולי אנשים יתחילו להבין שלא שווה לקחת חיים של בן אדם על כלום. אנשים צריכים להתחיל להיות טובים ונחמדים יותר אחד לשני בכבישים. שלא יקרה לעוד משפחות מה שקרה לנו".

עדי מזרחי מגזין. מערכת וואלה, מערכת וואלה
הורשע במסגרת הסדר טיעון. עדי מזרחי/מערכת וואלה, מערכת וואלה

מזרחי, תושב חולון בן 22, נשפט בעבר על עבירה אחרת. אז, כפי שפורסם בוואלה!, הוא הורשע באיומים על אישה ממנה דרש להעביר אליו את דירתה. "האירוע אינו משקף את אורחות חייו", קבע השופט בני שגיא, סגן נשיא בית המשפט המחוזי בתל אביב, ושחרר אותו ללא מאסר. מכריו של מזרחי חלקו על המסקנה. "הוא בן אדם אלים, שעבד עם משפחות הפשע כחלון ואבו סיף. הוא מסתובב עם אנשים כאלה מאז גיל 17", תיאר אחד מהם.

  • עוד באותו נושא:
  • רצח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully