וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלנט לבלינקן: "עלינו לפתור במהירות את המחלוקות בינינו"

עודכן לאחרונה: 25.6.2024 / 9:02

שר הביטחון ממשיך את סבב הפגישות שלו בארצות הברית, והלילה שוחח עם מזכיר המדינה אנתוני בלינקן, בין היתר על הצורך להפעיל לחץ על חמאס, המצב הבטחוני בצפון והשבת התושבים. גלנט הדגיש בפניו כי "עיניהן של אויבינו וידידינו נשואות לקשר בנינו"

שר הביטחון יואב גלנט בוושינגטון, טרם פגישותיו עם ראש ה-CIA ברנס, ומזכיר המדינה בלינקן/אלעד מלכה

שר הביטחון יואב גלנט נפגש הלילה (שלישי) עם מזכיר המדינה האמריקני אנתוני בלינקן, במשרדי מחלקת המדינה בוושינגטון. השניים קיימו פגישה אישית ממושכת, ופגישה מורחבת עם הצוותים המקצועיים במשרד הביטחון ובמחלקת המדינה.

בפגישתם, השניים דנו בצורך להפעיל גורמי לחץ נוספים על החמאס כדי לקדם את השבת החטופים, בדגש על קידום חלופה שלטונית ברצועת עזה. שר הביטחון אף הדגיש בפני מזכיר המדינה כי עיניהן של אויבינו וידידינו נשואות לקשר בין ישראל וארה"ב, ולכן על המדינות לפתור במהירות את המחלוקות.

כמו כן, השניים שוחחו על הדרכים השונות לשינוי המצב הביטחוני בצפון ולהשבת התושבים לביתם. השר גלנט אמר למזכיר המדינה כי עמידתה של ארה"ב לצד ישראל במשימה זו חשובה ומשפיעה על התנהלות חיזבאללה ואיראן.

שר הביטחון יואב גלנט נפגש  במשרדי מחלקת המדינה עם מזכיר המדינה האמריקני אנתוני בלינקן, 24 ביוני 2024. אריאל חרמוני, משרד הביטחון
שר הביטחון יואב גלנט נפגש במשרדי מחלקת המדינה עם מזכיר המדינה האמריקני אנתוני בלינקן, 24 ביוני 2024/משרד הביטחון, אריאל חרמוני

השר גלנט המריא לארצות הברית ביום ראשון האחרון, לסבב פגישות עם בכירים בממשל האמריקני בוושינגטון. "הקשר עם ארה"ב חשוב מאי פעם. הפגישות עם בכירי הממשל - מכריעות לעתיד המלחמה", הצהיר טרם טיסתו. גלנט יצא לביקורו הרשמי בארצות הברית לאחר שהוזמן על ידי מזכיר ההגנה האמריקני הגנרל לויד אוסטין. במהלך הביקור, גלנט נפגש עם לויד אוסטין, מזכיר ההגנה, אנתוני בלינקן כאמור, ובכירים נוספים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully