וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלנט המריא לביקור מדיני בוושינגטון: "פגישות מכריעות לעתיד המלחמה"

עודכן לאחרונה: 23.6.2024 / 7:44

גלנט ייוועד עם שר ההגנה האמריקני אוסטין, שר החוץ בלינקן ובכירים נוספים בפוליטיקה האמריקנית. "אדון על הקורה בחזית עזה, בחזית לבנון - יש להן חשיבות מכרעת בעת הזאת. אנחנו ערוכים לכל פעולה שתידרש - גם בעזה, גם בלבנון וגם במקומות נוספים", מסר טרם יציאתו

שר הביטחון יואב גלנט לפני המראתו לוושינגטון. 23 ביוני 2024/משרד הביטחון

שר הביטחון גלנט הלילה (ראשון) לביקור מדיני בוושינגטון. "הקשר עם ארה"ב חשוב מאי פעם. הפגישות עם בכירי הממשל - מכריעות לעתיד המלחמה", הצהיר טרם טיסתו. גלנט יצא לביקורו הרשמי בארצות הברית לאחר שהוזמן על ידי מזכיר ההגנה האמריקני הגנרל לויד אוסטין.

במהלך הביקור, גלנט ייפגש עם אוסטין, שר החוץ האמריקני אנתוני בלינקן ובכירים נוספים בבית הלבן ובממשל האמריקני.

"בפגישות האלה אדון על הקורה בחזית עזה, בחזית לבנון - יש להן חשיבות מכרעת בעת הזאת. אנחנו ערוכים לכל פעולה שתידרש - גם בעזה, גם בלבנון וגם במקומות נוספים".

שר הביטחון יואב גלנט לפני המראתו לוושינגטון. 23 ביוני 2024. משרד הביטחון
שר הביטחון יואב גלנט לפני המראתו לוושינגטון. 23 ביוני 2024/משרד הביטחון

במוקד נסיעתו, כך נמסר מלשכתו, ימשיך השר בפעולות הנדרשות להשגת מטרות המלחמה, המאמצים המדיניים להשבת החטופים, הצעדים הנדרשים לחיזוק היציבות האזורית ושיתופי הפעולה המיוחדים בין מערכת הביטחון לממשל האמריקני, בדגש על תהליכי ההצטיידות והקרנת העוצמה המשותפת, לשימור יתרונה האיכותי של ישראל במזרח התיכון.

"למעבר לשלב ג' ברצועת עזה יש חשיבות גבוהה. אדון עם בכירי הממשל האמריקני על המעבר הזה, על האופן שבו הוא יכול לאפשר גם דברים נוספים, ואני יודע שאנחנו נגיע לשיתוף פעולה הדוק בין ישראל לבין ארצות הברית גם בנושא הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully