וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווחים בעזה: אחות של הנייה נהרגה בתקיפה במחנה פליטים שאטי

עודכן לאחרונה: 25.6.2024 / 9:01

על פי דיווחים פלסטיניים, אחת מאחיותיו של איסמעיל הנייה נהרגה בתקיפה במחנה הפליטים שאטי. בחודש אפריל האחרון, שלושה מבניו ושלושה מנכדיו חוסלו מתקיפת צה"ל ברצועת עזה. צה"ל: "תקפנו מחבלים שהיו מעורבים בהחזקת חטופים"

הנייה מקבל את הידיעה על חיסול בניו ולשלשה מנכדיו/מערכת וואלה!

אחותו של מנהיג חמאס איסמעיל הנייה נהרגה בתקיפה במחנה הפליטים שאטי בעזה - כך לפי כך דווח הבוקר בעזה. בתקיפה נהרגו יותר מ-10 בני אדם.

מהצ"ל נמסר על התקיפה בשאטי: "במהלך הלילה מטוסי קרב של חיל האוויר, בהכוונת מודיעינית של אמ"ן ושב"כ, תקפו שני מבנים בשאטי ודרג' תופאח שבצפון הרצועה, בעת ששימשו מחבלים של ארגון הטרור חמאס. המחבלים פעלו מתוך מתחמי בית ספר שהארגון עשה בהם שימוש כמגן לפעילות טרור.

המחבלים היו מעורבים בתכנון מתווי טרור רבים נגד ישראל, וחלקם היו מעורבים בהחזקת חטופים ולקחו חלק בטבח בשבעה באוקטובר. כחלק מתהליך ההכנה לתקיפה בוצעו בדיקות חוזי מהאוויר, חימוש מדויק ושימוש במידע מודיעיני נוסף, לצמצום בפגיעה בבלתי מעורבים. ארגון הטרור חמאס מפר באופן קבוע את החוק הבין לאומי תוך ניצול שיטתי של מבנים אזרחיים והאוכלוסייה האזרחית כמגן אנושי לפעולות טרור נגד מדינת ישראל.

מנהיג חמאס אסמאעיל הנייה. רויטרס
מנהיג חמאס אסמאעיל הנייה/רויטרס

בחודש אפריל האחרון, אחות נוספת של הניה, צבאח עבד אל סאלם הניה, נעצרה בביתה בתל שבע במסגרת פעילות "זריחה מוקדמת". לאחר חקירה משותפת של משטרת ישראל והשב"כ פשטו כוחות רבים על ביתה בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור וביצוע הסתה. במהלך החיפוש איתרו הכוחות מסמכים, אמצעי מדיה, טלפונים, ממצאים נוספים וראיות הקושרות אותה לעבירות ביטחוניות חמורות. בביתה נמצאו גם מאות אלפי שקלים במזומן. הניה, בת 57, נעצרה לחקירה ביחידה המרכזית של ימ"ר נגב.

כמה ימים מאוחר יותר למעצרה, שלושת בניו של הנייה, שלפי מקור ביטחוני היו פעילים בזרוע הצבאית של חמאס, חוסלו בתקיפה ברצועת עזה. צה"ל לקח אחריות על החיסול. גם שלושה מנכדיו נהרגו בתקיפה. צה"ל לקח אחריות על החיסול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully