וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנייה אישר: 3 ילדיי ו-3 מנכדיי חוסלו בתקיפה ברצועת עזה

עודכן לאחרונה: 10.4.2024 / 20:15

התקיפה התבצעה מהאוויר תוך תקיפה ממוקדת של רכב במחנה הפליטים א-שאטי. 3 ילדיו של הנייה, שלפי צה"ל היו פעילים בזרוע הצבאית של חמאס, חוסלו, וכן כמה בני משפחתו נהרגו. צה"ל לקח אחריות על החיסול. הנייה: "ההרג לא ישפיע על דרישותנו בשיחות להפסקת אש"

הנייה מקבל את הידיעה על חיסול בניו ולשלשה מנכדיו/מערכת וואלה!

שלושת בניו של מנהיג חמאס איסמאעיל הנייה, שלפי מקור ביטחוני היו פעילים בזרוע הצבאית של חמאס, חוסלו היום (רביעי) בתקיפה ברצועת עזה. כך, אישר הנייה, שהוסיף כי שלושה מנכדיו נהרגו גם כן בתקיפה. צה"ל לקח אחריות על החיסול.

"כלי טיס של חיל האוויר תקפו בהכוונה מודיענית שלושה פעילים צבאיים של ארגון הטרור חמאס בדרכם לבצע פעילות טרור במרחב מרכז רצועת עזה", נמסר מצה"ל. "שלושת הפעילים שהותקפו הינם אמיר הניה, מפקד חוליה בזרוע הצבאית של חמאס, מחמד הניה, פעיל צבאי בארגון הטרור וחאזם הניה, פעיל צבאי נוסף בארגון הטרור. צה"ל מאשר כי הפעילים הם שלושה מילדיו של איסמעיל הניה, ראש הלשכה המדינית של חמאס".

לפי דיווח שפורסם ברשת אל ג'זירה, בתקיפה הופצץ מהאוויר רכב במחנה הפליטים א-שאטי. כמה בני משפחה נוספים של הנייה נהרגו, כשלפי דיווח ההרוגים הם חאזם הנייה ובתו אמאל, אמיר בנייה, בנו חאלד ובתו רזאן, וכן מוחמד הנייה.

בניו של אסמאעיל הניה שחוסלו .10 באפריך 2024. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
חוסלו בתקיפה ממוקדת ברצועה. 3 בניו של הנייה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

"כל תושבי עזה שילמו מחיר כבד בדם בניהם, כולל אני", הגיב הנייה לידיעה. "מנהיגים פלסטינים לא ייסוגו אם משפחותיהם יהיו מטרות הצבא הישראלי - וההרג לא ישפיע על דרישותינו בשיחות הפסקת האש".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

עוד הוסיף בראיון שנשא לרשת לאל-ג'זירה כי ילדיו ביקרו במחנה הפליטים א-שאטי, בו חוסלו, את קרובי משפחתם. זאת, לרגל החג. עוד תיאר את ישראל כאכזרית, והוסיף: "האויב הפושע הזה מונע מרוח נקמה ורוח הרצח והדמים, ואינו מקיים שום סטנדרטים או חוקים. יש מלחמה של טיהור אתני ורצח עם, יש עקירה המונית". עוד אמר כי 60 מבני משפחתו נהרגו מאז תחילת המלחמה.

בהמשך, בסרטון שפורסם, תועד הנייה מקבל במהלך ביקורו של בבית חולים בדוחא את הבשורה.

איסמעיל הנייה במהלך עצרת פרו פלסטינית בקטאר 15 במאי 2021. רויטרס
"כל תושבי עזה שילמו מחיר כבד בדם בניהם, כולל אני". מנהיג חמאס הנייה/רויטרס

בשבוע שעבר, חוסלו מהאוויר בתקיפה ישראלית במשמרות המהפכה של איראן אמרו הערב (שני) כי שבעה מאנשיהם - כולל מפקד כוח קודס בלבנון ובסוריה, מוחמד רזא זאהידי - נהרגו בתקיפה ישראלית בדמשק, שכוונה נגד מבנה במתחם השגרירות האיראנית. לפי משמרות המהפכה, לצדו של זאהידי נהרגו גם סגנו ועוד חמישה קצינים נוספים בארגון.

השגריר האיראני חוסיין אכברי לא נפגע בתקיפה שאירעה בשכונת אל-מזה, ואמר לאחר מכן כי "התגובה על החיסול בדמשק תהיה קשה". המבנה שהותקף שוטח לחלוטין, וצוותי הצלה פעלו בזירה שאליה הגיע גם שר החוץ הסורי, פייסל מקדאד. מעל ההריסות התנוסס הדגל האיראני של מתחם השגרירות, שהותקף לראשונה מאז תחילת מלחמת הצללים בין ישראל לאיראן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully