וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הליכוד ליועמ"שית: רה"מ ומשפחתו זקוקים לאבטחה, יש לפתוח בחקירה נגד מובילי המחאה

עודכן לאחרונה: 24.6.2024 / 20:40

במכתב שנשלח מיועמ"ש הליכוד לבהרב-מיארה, ציין הראשון מספר התבטאויות קשות, שלדבריו מהוות הסתה לרצח, שנאמרו על ידי מובילי המחאה נגד הממשלה. אמש דווח כי משפחת נתניהו ביקשה לאבטח את רעיית ראש הממשלה וילדיהם, בנוסף אליו - למשך כל חייהם

"כישלון בביטחון, כישלון בכלכלה": דיון מיוחד בכנסת ביוזמת האופוזיציה/ערוץ הכנסת

יועמ"ש הליכוד, אבי הלוי, שיגר היום (שני) מכתב אל היועמ"שית גלי בהרב מיארה, בו ביקש ממנה לקבל מידית החלטה לאפשר לרשויות אכיפת החוק "לנקוט באמצעים המתבקשים לסיכול הסכנה הברורה לביטחונם הפיזי של ראש הממשלה, רעייתו וילדיהם". בנוסף, ביקש לפתוח בחקירה נגד מובילי המחאה נגד הממשלה.

המכתב נשלח בעקבות סרטון ויראלי שרץ ברשתות, בו נראים מובילי המחאה מוחים ומתבטאים קשות נגד נתניהו. ההודעה לעיתונות על המכתב יצאה סמוך לפרסום סרטון חטיפת שלושת השבויים בעזה.

ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה בביקור במטה הארצי של ארגון המתנדבים הלאומי "איחוד הצלה". 6 בפברואר 2023. איחוד הצלה
בליכוד טוענים שיש סכנה ברורה לביטחונם. נתניהו ורעייתו שרה/איחוד הצלה

במכתב האשים הלוי את מובילי המחאה בהסתה לרצח של ראש הממשלה. על אחד מהם, עמי דרור, טען כי התבטא בצורה אלימה בכמה הזדמנויות, בהן: "אנחנו נמחה את זכר נתניהו", "על חורבות הטירה שלו בקיסריה אנחנו נבנה מדשאה". הוא האשים בהסתה שני מובילי מחאה נוספים, אהוד ברנור ויולנדה יבור. נגד כולם דרש לפתוח בחקירה.

"גברתי היועצת המשפטית לממשלה, כל הסימנים והשכל הישר מובילים למסקנה אחת ברורה - המסיתים נחושים לרצוח את ראש הממשלה, ולפגוע בבני משפחתו", הצהיר יועמ"ש הליכוד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
הפגנה ליד בית נתניהו בקיסריה, 23 ביוני 2024. יואב איתיאל
הפגנה ליד בית נתניהו בקיסריה, בשבוע שעבר/יואב איתיאל

המכתב מגיע לאחר הדיווח אמש, ממנו עלה כי משפחת נתניהו ביקשה מהוועדה המייעצת לאבטחה, שלא רק רה"מ יזכה לאבטחת שב"כ לכל ימי חייו, אלא גם משפחתו, הכוללת את רעייתו שרה ושני בניהם, יאיר ואבנר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully