וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה עצרה ארבעה חשודים במעורבות ברצח העבריין הבכיר צח ברקוביץ

עודכן לאחרונה: 24.6.2024 / 14:15

העבריין אותר ללא רוח חיים ברכבו בחודש מרץ האחרון, סמוך לבית העלמין בראשל"צ. ימ"ר מרכז פתחה בחקירת הרצח, במסגרתה עלה חשד כי ישנם כמה מעורבים וכי הרצח בוצע על רקע סכסוך פלילי. המשטרה הודיעה כי תבחן בהמשך את הבאתם לדיון בבית המשפט בבקשה להאריך את מעצרם

בווידאו:זירת מציאת גופה ליד בית העלמין, ראשון לציון, 11 במרץ 2024/דוברות משטרת ישראל

בתום חקירה סמויה היחידה המרכזית של מחוז מרכז עצרה היום (שני) ארבעה חשודים במעורבות בתיק הרצח של העבריין הבכיר צח ברקוביץ. בהמשך יובאו החשודים בהתאם לצורכי החקירה לדיון בבית המשפט בבקשה להאריך מעצרם

צח ברקוביץ אותר ללא רוח חיים ברכבו בחודש מרץ האחרון, סמוך לבית העלמין בראשל"צ. ימ"ר מרכז
פתחה בחקירת הרצח, במסגרתה עלה חשד כי ישנם מספר מעורבים וכי הרצח הינו ככל הנראה על רקע סכסוך פלילי.

היום בתום חקירה סמויה עצרו בלשי היחידה בחשד למעורבות שני תושבי בת ים בשנות ה-40 לחייהם ושני תושבי חולון - אב ובנו כבני 20 ו-50 לחייהם, לצד חיפוש בבתיהם ותפיסת ממצאים שונים. בהתאם לצורכי החקירה וממצאיה, תבחן המשטרה את הבאתם בהמשך לדיון בבית המשפט בבקשה להאריך מעצרם.

המכונית בה נמצאה גופה ליד בית העלמין, ראשון לציון, 11 במרץ 2024. ארז הראל
הרצח ככל הנראה על רקע סכסוך פלילי. המכונית בה נמצא גופתו של צח ברקוביץ/ארז הראל

בחודש מרץ האחרון הודיעו במשטרה על גבר בן 40 שאותר הבוקר ללא רוח חיים ברכב בחניון בית העלמין שבראשון לציון. צוות מד"א שהוזעק למקום, נאלץ לקבוע את מותו בזירה. בעקבות הדיווח, כוחות רבים של המשטרה הגיעו לזירת האירוע - ומחקירה ראשונית כבר התחזק החשד לחיסול שהתבצע לפני מספר ימים על ידי גורמים בעולם התחתון.

מפקד מחוז מרכז במשטרה, ניצב אבי ביטון, הגיע אז לזירה וקיים בה הערכת מצב. במשטרה כי "במסגרתה סקרו בפניו את הממצאים והמהלכים הפורנזיים לקידום זיהוי ודאי של המנוח - בסיומה הנחה כי החקירה תנוהל בימ"ר מרכז".

כמו כן, הוסיפו כי "חוקרי הזיהוי הפלילי אוספים ממצאים פורנזיים בזירה לבחינת הנסיבות". בתוך כך, פרמדיק במד"א, יוסי רוזנטל, שהוזעק לזירה, סיפר: "כשהגענו למקום ראינו גבר בתוך הרכב כשהוא מחוסר הכרה, ביצענו בו בדיקות רפואיות, אך הוא היה ללא סימני חיים, ונאלצנו לקבוע את מותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully