וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחת נתניהו ביקשה מהשב"כ אבטחה לכל החיים

עודכן לאחרונה: 23.6.2024 / 20:44

מתברר שמשפחת נתניהו מבקשת מהוועדה המייעצת לאבטחה שלא רק נתניהו יזכה לאבטחת שב"כ לכל ימי חייו, אלא גם משפחתו. הישיבה לאישור הבקשה המופרעת הזו התקיימה ב-9 ביוני, בזמן שחיילי צה"ל נלחמים בעזה, ובסופה הוחלט לא לדון בכך "בעת הזו".לשכת רה"מ: הפרסום רצוף שקרים

בווידאו:רה"מ בנימין נתניהו, ישיבת ממשלה, 23 ביוני 2024/עומר מירון לע"מ

תחזיקו חזק: מתברר שמשפחת נתניהו ביקשה מהוועדה המייעצת לאבטחה שלא רק ראש הממשלה בנימין נתניהו יזכה לאבטחת שב"כ לכל ימי חייו, אלא גם משפחתו, הכוללת כאמור את רעייתו שרה ושני בניהם, יאיר ואבנר. הישיבה לאישור הבקשה המופרעת הזו התקיימה ב-9 ביוני, בזמן שחיילי צה"ל נלחמים בעזה, ובסופה הוחלט לא לדון בכך "בעת הזו".

הוועדה כן אישרה המשך אבטחת יאיר נתניהו ע"י מאבטחי השב"כ מהיחידה לאבטחת אישים (730) והמשך אבטחת הגב' נתניהו ע"י השב"כ, למרות שנציג השב"כ בדיון אמר שאין לכך הצדקה מבצעית. לשכת ראש הממשלה מסרה בתגובה: "כרגיל, הפרסום של כספית רצוף שקרים והכפשות על משפחת נתניהו ועל ראש הממשלה".

יאיר, אבנר, שרה ובנימין נתניהו עם הכלבה קאיה בהדלקה נר חנוכה, ב-10 בדצמבר 2015. עמוד הפייסבוק של בנימין נתניהו, אתר רשמי
אין להם גבולות. משפחת נתניהו/אתר רשמי, עמוד הפייסבוק של בנימין נתניהו

בשבוע שעבר, עתירה הוגשה לבג"ץ בדרישה שעלות ההוצאות העודפות שמדינת ישראל משלמת על אבטחתו של יאיר נתניהו בחו"ל "הנובעות מכך שהחליט להתגורר באופן קבוע מחוץ לישראל" - תושתת על יאיר נתניהו.

בעתירה נכתב כי "בחודש אפריל 2023 או בסמוך לכך החליט יאיר נתניהו לעבור ולהתגורר במיאמי שבארצות הברית. ככל הידוע לעותר, יאיר נתניהו אינו בעל אזרחות של ארה"ב או עסקים בארה"ב, והוא כל הנראה מתגורר בנכס השייך למקורב למשפחתו". עוד נאמר כי נתניהו הצעיר אינו עובד במיאמי או נמצא של למטרת לימודים או שליחות מטעם מדינת ישראל.

בחודש מרץ האחרון פורסמו בחדשות 12 פרטים אודות אבטחתו של יאיר נתניהו, שלפי הערכות עלותן כ-207 אלף שקל בחודש - כלומר, 2.5 מיליון שקל בשנה. על פי התחקיר שנעשה בנושא, ליאיר צמודים שני אנשי שב"כ מהיחידה לאבטחת אישים, שמתחלפים מדי שבועיים וחוזרים לארץ, כמו גם נהג ורכב צמוד ששכרה עבורו הקונסוליה הישראלית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully