וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שחררו את פלסטין, מוות לישראל": משפחה יהודית הותקפה באכזריות בטקס סיום בית ספר בניו יורק

עודכן לאחרונה: 23.6.2024 / 17:39

בני הזוג הותקפו והוכו באלימות על ידי משפחה דוברת ערבית בטקס סיום בית ספר יסודי בברוקלין. לפי אם המשפחה, במהלך הטקס בעלה הושלך אל הקרקע ונחנק, זאת לעיני בנותיו התאומות בנות ה-10. "הם תקפו את המשפחה שלי כי אנחנו יהודים", אמרה האם

משטרת ניו יורק מפנה את המפגינים שהתבצרו באוניברסיטת קולומביה, 1 במאי 2024/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

אישה יהודייה ובעלה הותקפו והוכו באכזריות בטקס סיום שנה בבית ספר בברוקלין, ניו יורק, על ידי משפחה ערבית - כך פורסם היום (ראשון) בעיתון האמריקני 'ניו יורק פוסט'. הם צעקו לעברם "שחררו את פלסטין", עזה שלנו, מוות לישראל", כך לפי האישה שמסרה את הפרטים לעיתון.

"הם תקפו דווקא אותנו בגלל שאנחנו יהודים", אמרה אם המשפחה, "בזמן ששתי בנותינו התאומות בנות ה-10 צופות מהצד". בעלה של האישה היהודייה הושלך על הקרקע על ידי המשפחה הערבית. אדם אחד חנק אותו, אחרים תפסו את רגליו, בעטו בו והכו אותו. אישה אחת הכתה אותו שוב ושוב בנעל עקב שלה, אמרה האם למשטרה.

הפגנה פרו-פלסטינית בלונדון, בריטניה, 11 בנובמבר 2023. רויטרס
"הם תקפו דווקא אותנו בגלל שאנחנו יהודים"/רויטרס

לאנה, אם המשפחה היהודייה, ובעלה ג'ון, נוצרי קתולי ממוצא דומיניקני, סיפרו על החוויה הנוראית שעברו לעיתון ה'ניו יורק פוסט', ועל התסכול ממשטרת ניו יורק שלא סיווגה את אירוע התקיפה כפשע שנאה. אבל אחרי לחץ של המשפחה, המשטרה החליטה לחזור בה ולחקור את האירוע כפשע שנאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully