וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המחלקה לחקירות שוטרים פתחה בבדיקת אירוע התקיפה של עיתונאית חדשות 12

עודכן לאחרונה: 23.6.2024 / 15:07

תיעוד של שוטר תוקף את הכתבת יולן כהן בהפגנה נגד הממשלה ברחוב קינג ג'ורג' פורסם אמש ברשתות החברתיות. עד ראיה מסר כי פרשי המשטרה עלו על כהן ועל אחרים שנכחו במקום, ודרסו אותם על המדרכה. ממח"ש נמסר: "כל תלונה נבדקת באופן יסודי, מקצועי ומקיף"

הפגנה בקריאה לבחירות, צומת קפלן/מערכת וואלה

המחלקה לחקירות שוטרים במשטרת ישראל הודיעה היום (ראשון) כי פתחה בבדיקת אירוע התקיפה לכאורה של עיתונאית חדשות 12, יולן כהן, בהפגנה אמש בתל אביב.

אמש, תיעוד של שוטר תוקף את הכתבת יולן כהן בהפגנה נגד הממשלה ברחוב קינג ג'ורג' פורסם ברשתות החברתיות. גורם שנכח במקום אומר כי פרשי המשטרה עלו על כהן ועל אחרים שנכחו במקום, ודרסו אותם על המדרכה. לדבריו, יולן כהן ניסתה לעבור כדי לא להידרס, אולם לא איפשרו לה לעבור. כהן זזה בבהלה, והשוטר דחף אותה בעודה עם המיקרופון.

שוטר דוחף את יולן כהן בהפגנה בת"א. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
"המשטרה איבדה את הרסן ואת הגבול". שוטר דוחף את יולן כהן בהפגנה בת"א/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

"אנחנו תמיד מקפידים בכל הפגנה לא להפריע לשוטרים ולמפגינים אבל הערב נראה שהמשטרה חצתה גבול", אמרה אמש כהן בחדשות 12. "ראינו את הסרטונים, הצוות שלי הותקף שוב ושוב, הפרשים עולים על המדרכות, מפעילים אלימות קיצונית שאני לא חושבת שראינו כמותה בשבועות האחרונים. זה עבר כל גבול ולמרבה הצער אנחנו הותקפנו. שוטר דחף אותנו למרות שהזדהינו כעיתונאים, לא היה אפשר לפספס את המיקרופון. דקות לפני הסרטון הפרשים דרסו אותנו, ניסינו לעבור כדי לא להידרס ואז נפגשנו עם השוטר הזה שדחף אותנו בכוח - זה מראה כמה המשטרה איבדה את הרסן ואת הגבול. הפרשים עלו על המדרכות בניגוד לחוק, גם כשהמפגינים עלו על המדרכות. ראינו שוטרים מרביצים למפגינים שלא עשו להם כלום, פשוט עמדו בצד. צריך לומר שלאחר מכן המשטרה התנצלה בפניי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
המונים בהפגנה בצומת קפלן, 22 ביוני 2024. אמיר גולדשטיין, אתר רשמי
"אלימות קיצונית שלא ראינו כמותה בשבועות האחרונים". הפגנה נגד הממשלה בקפלן/אתר רשמי, אמיר גולדשטיין

מהמחלקה לחקירות שוטרים נמסר בנושא, "במענה לפניות כתבים הרינו לעדכן, כי אגף החקירות במחלקה לחקירות שוטרים פתח בבדיקת אירוע התקיפה לכאורה של עיתונאית חדשות 12 בהפגנה אמש בתל אביב. כל תלונה המוגשת למח"ש נבדקת באופן יסודי, מקצועי ומקיף. במקרים רבים אף פותחת מח"ש מיוזמתה בחקירה בעקבות תיעודים שפורסמו".

"באחרונה הנחו פרקליט המדינה ומנהלת מח"ש לתעדף את הטיפול בתלונות בהן נטען לאלימות שוטרים במהלך הפגנות ברחבי הארץ, וזאת נוכח החשיבות שמייחסת הפרקליטות לטיפול באלימות שוטרים בכלל, ובאירועים אלה במהלך הפגנות בפרט", לשון ההודעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully