וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסיון סיכול ממוקד נגד בכיר חמאס ברצועת עזה; עוד לא ידועות תוצאות התקיפה

עודכן לאחרונה: 22.6.2024 / 15:59

חיל האוויר ביצע שתי תקיפות ממוקדות בהם הסתתרו בכירי חמאס. בשלב זה אין אימות, לא פלסטיני ולא ישראלי, ליעד החיסול. לפי הערכות, ראאד סאעד היה במבנה שצה"ל תקף. הפלסטינים מדווחים על יותר מ-10 הרוגים בתקיפות, שעל פי הדיווחים התרחשו בשכונת תופאח בעזה

חיל האוויר תוקף במרכז ודרום רצועת עזה/דובר צה"ל

חיל האוויר ביצע שתי תקיפות ממוקדות בשני אתרים שונים במרכז הרצועה ובדרום הרצועה, שלפי הערכות הסתתרו בהם בכירי חמאס. תוצאות ויעד התקיפה עדיין לא ברורים. על פי הדיווחים, ניסיון הסיכול הממוקד התרחש בשכונת תופאח בעזה, במחנה פליטים שאטי.

בשלב זה אין אימות, לא פלסטיני ולא ישראלי, למסוכל בתקיפות חיל האוויר. לפי הערכות, ראאד סאעד היה במבנה שצה"ל תקף. זו לא פעם ראשונה שצה"ל תוקף אתר בו שהה סאעד - בפעם הקודמת המבנה נהרס אך הוא הצליח להימלט כשהוא ככל הנראה פצוע. בחודש מרץ פרסמו בצה"ל בשוגג את תמונתו של סאעד כאחד מבכירי העצורים בבית החולים שיפא.

תמונתו של ראש אגף המבצעים של חמאס, ראאד סעד, בקולאז' שפרסם צה"ל מהעצורים בבית החולים שיפא. דובר צה"ל
תמונתו של ראש אגף המבצעים של חמאס, ראאד סעד, בקולאז' שפרסם צה"ל מהעצורים בבית החולים שיפא/דובר צה"ל

הפלסטינים מדווחים על יותר מעשרה הרוגים בתקיפות חיל האוויר, בנוסף לחילוץ של גופות מתוך בניינים. לפחות בניין אחד קרס לחלוטין בעיר עזה. מסוקי קרב ממשיכים לתקוף כעת יעדי טרור ברפיח.

sheen-shitof

עוד בוואלה

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
עשן מיתמר לאחר תקיפות צה"ל בעזה. לירון מולדובן, פלאש 90
עוד לא ידועות תוצאות התקיפה. עשן מיתמר לאחר תקיפות צה"ל בעזה/פלאש 90, לירון מולדובן

מוקדם יותר, צה"ל דיווח בהודעה חריגה כי מטוסי קרב תקפו לפני זמן קצר שתי תשתיות צבאיות ששימשו את ארגון הטרור חמאס במרחב העיר עזה. עוד הוסיף כי יהיו "פרטים נוספים בהמשך".

בבוקר, צה"ל הוציא הודעה פה פירט על מטרות של חיל האוויר שהותקפו ברצועת עזה על ידי מטוסי קרב וכלי טיס - ביניהן מחבלים חמושים, מחסני נשק ותשתיות צבאיות נוספות.

באחת התקיפות, כלי טיס של חיל האוויר חיסלו חוליית מחבלים ששיגרה טיל נ"מ לעבר מסוק קרב שפעל בשמי הרצועה, כשלא נשקפה סכנה למסוק. לאחר מכן, הושמד מהאוויר מחסן הנשק ששימש את המחבלים לביצוע הירי.

בתקיפות נוספת, בהובלת אוגדת עזה וחיל האוויר, כלי טיס חיסלו שני מחבלים מארגון הטרור חמאס שפעלו בצפון הרצועה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully