וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבר בן 38 חשוד בעבירות מין וסחיטה באיומים כלפי קטינות

עודכן לאחרונה: 22.6.2024 / 4:44

החשוד נעצר בתום חקירה סמויה של המשטרה, שהחלה מדיווח של אב לקטינה בת 12, לפיו מצא במכשירה הסלולרי התכתבויות בעלות אופי מיני. עם התקדמות החקירה נחשפו עשרות התכתבויות וסרטונים בהם דרש לכאורה ממנה ומילדות נוספות לבצע מעשים מיניים, תוך שהוא סוחט ומאיים על חלקן

הצהרת תובע נגד גבר בן 64 החשוד בעבירות מין בילדים מפונים/דוברות המשטרה

גבר בן 38 תושב הדרום, נעצר השבוע בחשד שביצע עבירות מין וסחיטה באיומים בעלי אופי מיני באמצעות רשתות חברתיות, כלפי קטינות כבנות 12. החשוד נעצר בתום חקירה סמויה שערכה כשבועיים, עם קבלת דיווח במוקד 105 של המשטרה על ידי אב לקטינה כבת 12.

לפי הדיווח, הוא מצא במכשירה הסלולרי התכתבויות ותכנים בעלי אופי מיני, בהם הייתה שותפה לכאורה. בחקירה סמויה שנפתחה, הצליחו חוקרי המשטרה להתחקות אחר כמה פרופילים שונים שלפי החשד שימשו את הגבר, ובתוך כך גם הצליחו בטכנולוגיה מתקדמת לחשוף את זהותו האמיתית, בן 38 המתגורר במושב שבתחום המועצה האזורית לכיש.

ילדה גולשת בלילה במחשב. ShutterStock
"חשפו החוקרים במכשירו הנייד יותר מ-40 התכתבויות וסרטונים בעלי אופי מיני". (אילוסטרציה)/ShutterStock

לאחר שגילו את זהותו עצרו אותו, והוא הועבר לחקירה בתחנה. עם התקדמות חקירת המשטרה, חשפו החוקרים במכשירו הנייד יותר מ-40 התכתבויות וסרטונים בעלי אופי מיני, עם קטינות כבנות 12 מהן דרש לכאורה לבצע עבירות ומעשים מיניים. בתוך כך, לפי החשד אף איים וסחט את חלקן על מנת לממש את זממו. מעצרו של החשוד הוארך בבית משפט השלום.

מטעם המשטרה נמסר כי "אנו ממשיכים לפעול במרץ בניסיון לאתר את הקטינות שנפגעו ממעשיו של החשוד, וקוראת להורים לעודד שיח עם הילדים ולהדריך אותם כיצד להתגונן ולהיזהר ברשת החברתית, וכן לברר ולפקח ככל הניתן על הנעשה במכשירים הניידים שלהם תוך דגש להתכתבויות בפלטפורמות חברתיות, ובכל חשד לעבירה פלילית לדווח לתחנת המשטרה או למוקד 105".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully