וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחשש להסלמה בצפון: מחנות הקיץ משנים מיקום

עודכן לאחרונה: 20.6.2024 / 21:51

תנועות הנוער הגדולות - הצופים והנוער העובד והלומד, הכריזו כי לאור המצב הביטחוני יוחלף האזור בו יתקיימו חלק מהמחנות. מועצת תנועות הנוער העבירה לפני כמה חודשים המלצה שלא לתכנן את מפעלי הקיץ צפונית לחיפה מחשש שיתבטלו: "רואים חשיבות ביצירת חוויה ערכית ובטוחה"

מחווה מרגשת של תנועת הצופים/ללא

תנועות הנוער "הצופים" ו-"הנוער העובד והלומד", החליטו לאור המצב הבטחוני לשנות את מיקומי מחנות הקיץ המתוכננים, בשל הלחימה העצימה בצפון. מתנועת הצופים נמסר כי "לאחר הערכת מצב תנועתית, ולאור המצב הבטחוני בעת הזו, הוחלט לבטל את מחנות הקיץ ביערות סוללים-ציפורי ולעבור למתווה הנהגתי במיקום אחר, שיאפשר לחניכים ולשכב"ג סיום שנה ראויים וחווית קיץ משמעותית במתווה הדומה ביותר שיתאפשר למחנה שתוכנן ביער סוללים.

עוד הוסיפו כי "אנו רואים חשיבות רבה ביצירת חוויה חינוכית משמעותית, ערכית, טובה ובטוחה לכל חניכי ההנהגה ועובדים עליה במרץ".

מחנה קיץ של הצופים בכלא אופק. ניב אהרונסון
"מתווה שיאפשר לחניכים ולשכב"ג סיום שנה ראויים וחווית קיץ משמעותית". תנועת הצופים/ניב אהרונסון

גם תנועת הנוער העובד והלומד יצאה בהודעה לגבי שינוי המיקום, ונמסר כי הוחלט להזיז את סמינר הכשרת המדריכים הצעירים ממיקומו המסורתי ביער כפר החורש. הפעם, בניגוד לעשרות השנים הקודמות, הסמינר לחניכים המסיימים כיתה ט' ייערך בכפר מנחם "לאור המצב הביטחוני".

עם זאת, מאחר שאין איסור גורף על פעילות באזור, חלק ממחנות הקיץ יישארו ביער, הממוקם בעמק יזרעאל. לתנועת השומר הצעיר, שנוהגת לערוך את מחנה הקיץ בכפר סאלד שבאצבע הגליל, לא הייתה ברירה אלא להעביר את מיקומו, ליער עופר ומתחם נוסף באזור המרכז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully