וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רה"מ ורעייתו נפגשו עם שלומי זיו שחולץ מהשבי ובני משפחתו

עודכן לאחרונה: 20.6.2024 / 20:13

בפגישה החמיא ראש הממשלה לזיו על מראהו, כשבועיים לאחר חילוצו מרצועת עזה: "אתה נראה נהדר, אור קורן מפניך". מוקדם יותר השבוע הוזמנו משפחות של חטופים שנרצחו בשבי לפגישה עם רה"מ, זאת לאחר שספג ביקורת על שהתעלם מהן, בעוד הוא נפגש עם חטופים שחולצו בחיים

נתניהו נפגש עם שלומי זיו שחולץ משבי חמאס ובני משפחתו/מערכת וואלה

ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו, שרה נתניהו, נפגשו היום (חמישי) עם שלומי זיו שחולץ במסגרת "מבצע ארנון" משבי חמאס ובני משפחתו - רעייתו מירן, אימו רוזטה ואחיותיו רויטל ועדי. הפגישה נערכה במשרד ראש הממשלה בירושלים.

בפגישה החמיא נתניהו לזיו, ואמר לו: "אנחנו נפגשנו ביום השחרור, אתה נראה נהדר. אני חייב להגיד לך - יש אור, אור קורן מפניך. אני פשוט נהנה לראות את השמחה הגדולה".

רעייתו של ראש הממשלה הצטרפה ואמרה: "איזה אושר לראות אותך, כמה ישבנו ודיברנו עליך. איזה אושר לראות את אמא שלך, זה פשוט חלום שמתגשם. סיפור מבצע החילוץ שלכם - אני לא חושבת שיש צבא בעולם שהיה מעז - וגם עושה".

נתניהו נפגש עם שלומי זיו שחולץ משבי חמאס ובני משפחתו. לע"מ, אתר רשמי
הפגישה, היום/אתר רשמי, לע"מ
נתניהו נפגש עם שלומי זיו שחולץ משבי חמאס ובני משפחתו. לע"מ, אתר רשמי
הפגישה, היום/אתר רשמי, לע"מ

לפני יומיים הוזמנו משפחות של חטופים שנרצחו בשבי בעזה לפגישה עם ראש הממשלה. הצעד מגיע לאחר שנמתחה ביקורת על התעלמותו של נתניהו מהמשפחות, שסיפרו כי לא התקשר אליהן מאז ההודעות על מותם של יקיריהם, בעוד הוא פוגש ומשוחח בתוך זמן קצר עם חטופים שחולצו בחיים מהשבי ומשפחותיהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully