וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שומרת אחותי: סמים בשווי מאות אלפי שקלים נמצאו במזוודות של שתי אחיות, גבר נוסף נעצר

עודכן לאחרונה: 20.6.2024 / 15:42

השלושה חזרו שבוע שעבר מקפריסין, ולאחר חקירה התגלה 8 קילו של סמים קטמין ו-MDMA בשווי של מאות אלפי שקלים במזוודות של האחיות. השלושה נעצרו ומעצרם הוארך

בווידאו: תיעוד ממעצר הצעירות בנתב"ג/צילום: דוברות משטרה

גבר ושתי נשים נעצרו בחשד להברחת שמונה קילו של קטמין ו-MDMA מקפריסין. הצעירות, אחיות בנות 26 ו-37 חזרו לפני כשבוע לארץ מקפריסין, ונעצרו על ידי יחידת 747 וגופים נוספים בשדה התעופה בן גוריון. הן נלקחו לחקירה, לאחר שהתגלו הסמים במזוודות שלהן, שממנה עלה כי ישנו חשוד נוסף שנמצא בדרכו לארץ. עם הגעתו הוא נעצר, ומעצרם של השלושה הוארך.

תפיסת קוקאין ברכב בירושלים, הובילה את בלשי ימ״ר ירושלים לחשיפת נשק, חומרי נפץ, סמים ועוד - בפתח תקוה.. דוברות משטרת ישראל
שווי הסמים מוערך במאות אלפי שקלים/דוברות משטרת ישראל

החשוד, גבר תושב רמלה בן 26, שילם על בתי מלון שונים בקפריסין שבהם שהו הנשים במשך שבוע. שני העצורים מוכרים למשטרה מתחום הסמים. האישה, בת 26 מירושלים, ריצתה מאסר בעבר. האחות שבמעצר בית בת 37, נשואה עם ארבעה ילדים. "מדובר בכמות מאוד גדולה של סמים מסוכנים. מנענו אירוע משמעותי. יש עוד פעולות חקירה רבות שקשורות לאנשים נוספים", אמר גורם במשטרה.

עוד עלה מהחקירה כי טרם היציאה מהארץ, האחיות לקחו איתן כמות קטנה של סמים שהחשוד העביר להן במזוודה. שווי הסמים מוערך במאות אלפי שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully