וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוטליב: "בן גביר צריך לשבת בקבינט המלחמה. לא יכול להיות שכולם שם יסכימו פה אחד"

עודכן לאחרונה: 20.6.2024 / 13:49

חברת הכנסת מהליכוד, שדרשה גם היא לשבת בקבינט, הגנה על הדרג המדיני - והשתלחה ברמטכ"ל הרצי הלוי. "כישלון קולוסאלי. מי הוא שיעז להגיד למישהו 'אתה לא יודע'? אין אדם בממשלה הזו שלא חושב בכל רגע נתון על טובת העם הזה"

קויק: טלי גוטליב נגד משפחות חטופים/אורי סלע

"אני חושבת שאיתמר בן גביר חייב לשבת בקבינט, אני חושבת שלא יכול להיות מצב שכל מי שיושב בקבינט מסכים על הכול פה אחד" - כך טענה היום חברת הכנסת מהליכוד טלי גוטליב, בריאיון ל-103FM. "גם אני צריכה לשבת בקבינט לצורך העניין ואני אישה ואני לא יכולה להגן עלייך בשדה הקרב, אבל אני מבינה מאוד מאוד. אני מדברת על הניסיון, לא על מי שלחם או לא לחם. לא הניסיון, עם כל הכבוד של הרמטכ"ל, הוא היה אמור למנוע את תופת 7 באוקטובר".

היא המשיכה לתקוף את הרצי הלוי: "הרמטכ"ל הדגול הזה הוכיח כישלון קולוסאלי צבאי בהיערכות 7 באוקטובר, על מה את מדברת? מי הוא שיעז להגיד למישהו 'אתה לא יודע'? בן גביר יודע לשאול שאלות חשובות וטובות. העובדה שאין לי עבר צבאי, לא אומר שאני מבינה מעולה את העסק של האויב? לא אומר כשצדקתי כשאמרתי כל מיני דברים על שיטות לחימה ודרכי לחימה? תפסיקו, אנחנו אנשים שיודעים, לצבור ידע, לשים לידינו אנשים שהם יועצים טובים שמלמדים אותנו".

טלי גוטליב, דיון בג"ץ הנבצרות, ביהמ"ש העליון, 28 בספטמבר 2023. צילום: ראובן קסטרו, עיבוד תמונה
טלי גוטליב, דיון בג"ץ הנבצרות, ביהמ"ש העליון, 28 בספטמבר 2023/עיבוד תמונה, צילום: ראובן קסטרו

"אין אדם בממשלה הזו שלא חושב בכל רגע נתון על טובת העם הזה, על השבת החטופים. אין שאלה בכלל שהכאב הוא אדיר. חמאס וסינוואר המרצחים - איך העולם עושה להם גלוריפיקציה? איך אפשר לחשוב שעד שהם לא מחזירים את החטופים נכניס להם מים או קמח? העולם עושה גלוריפיקציה לחמאס כי כולם עסוקים לממשלה. כל מה ששומעים כאן זו תעמולה תבוסתנית שמשחקת לידי האויב".

"הם צוחקים עלינו, תמונה של הגרי בכל ערוצי התקשורת הערבים. מי שמך? בן גביר חייב לשבת בקבינט, גם אני צריכה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully