וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנהלת התקומה צירפה את כלל היישובים למתווה השיקום בעוטף עזה

עודכן לאחרונה: 20.6.2024 / 10:30

ראש המנהלת אישר לניר עוז, כפר עזה, נתיב העשרה, רעים וכיסופים להצטרף למתווה השיקום, הבנייה והפיתוח. המנהלת תשקיע תקציב של כ-1.5 מיליארד שקלים מתוך 19 מיליארד שקלים שאושרו בהחלטת ממשלה, לטובת שיקום הנזקים שנגרמו ביישובים בעקבות המלחמה

7 חודשים למלחמה עימותים בעצרת של תושבי העוטף ושער הנגב/יניר יגנה

ראש מנהלת תקומה, משה אדרי, קיים אתמול (רביעי) קיים ועדת תמיכות שנייה, ובמסגרתה אישר ל-11 יישובים נוספים, ביניהם: ניר עוז, כפר עזה, נתיב העשרה, רעים וכיסופים להצטרף למתווה השיקום. בכך, מנהלת תקומה מצרפת 47 יישובים בחבל התקומה לתהליכי השיקום, הבנייה והפיתוח.

במקביל לפעולות השיקום והפיתוח, כלל היישובים עליהם אמונה מנהלת תקומה חתמו על המתווה עליו בשיתוף עם הרשויות, הקהילות ומשרדי הממשלה. המתווה יספק מענה לנזקים שנגרמו ביישובים בעקבות המלחמה ויאפשר בנייה מחדש בהובלה משותפת עם הקהילות.

נשיא המדינה יצחק הרצוג ורעייתו מיכל במטה מנהלת תקומה, 25 בינואר 2024. קובי גדעון, לשכת העיתונות הממשלתית
נשיא המדינה יצחק הרצוג ורעייתו מיכל במטה מנהלת תקומה, 25 בינואר 2024/לשכת העיתונות הממשלתית, קובי גדעון

במסגרת התקציב אותו אישרה המנהלת בהחלטת הממשלה בגובה 19 מיליארד שקלים, החליטה להשקיע תקציב בגובה של כ-1.5 מיליארד שקלים שיוביל להליך בניית הבתים ומבני הציבור שנהרסו, שיבוצע בתיאום מלא עם הקהילות. בנוסף, בהמשך לבקשת היישובים, ועדת התמיכות אישרה לקדם את פינוי ההריסות של הבתים שנהרסו בבארי וברעים לטובת בנייה מחדש.

החתימה על המתווה מתקיימת לאחר ישיבות של אנשי המנהלת עם אנשי הקהילות והמועצות. לאחר החתימה, תבוצע התקשרות עם מנהלות ומנהלי פרויקטים על פי בחירת היישובים ובליווי מלא של המנהלת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully