וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יו"ר מרגליות: "אנחנו בנחיתות טופוגרפית, חיזבאללה שולט כרגע על המושב"

עודכן לאחרונה: 20.6.2024 / 8:45

איתן דוידי התראיין ל-103fm ותקף את התנהלות הממשלה בצפון לאור האירועים בשמונה חודשים האחרונים. "מטרידה אותנו הרפיסות והחולשה של הממשלה בחזית הצפונית", אמר והוסיף כי "הממשלה איבדה את כוח ההרתעה שלה, ולכן נסראללה מרשה לעצמו לדבר כמו שהוא מדבר"

שריפה במושב מרגליות/יוסי דודפור, לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

יו"ר מושב מרגליות, איתן דוידי, התראיין הבוקר (חמישי) ב-103fm ותקף את התנהלות הממשלה בזירה הצפונית, לאור איומיו של מזכ"ל חיזבאללה, חסן נסראללה, שאמר אתמול כי "שום מקום בישראל לא יהיה בטוח בתרחיש של מלחמה כוללת".

דוידי אמר בפתח השיחה כי "אנחנו כבר שמונה חודשים מקבלים מנסראללה דרישת שלום בכל בוקר. הנאום שלו הוא לא מה שמטריד אותנו, מטרידה אותנו הרפיסות והחולשה של ממשלת ישראל בחזית הצפונית. שמונה חודשים אתם מדשדשים, ולא עושים כלום בחזית הצפונית".

לדבריו, "אנחנו במקום בעייתי כי אנחנו בנחיתות טופוגרפית. כרגע הכפרים חולא ומרכבה שולטים על מרגליות, כלומר חיזבאללה שולט על מרגליות. כרגע אני מסתתר מאחורי קיר כדי לא להיפגע מטיל נ"ט. זאת משוואה שהייתה צריכה להשתנות לפני שמונה חודשים. ממשלת ישראל איבדה את כוח ההרתעה שלה, ולכן נסראללה מרשה לעצמו לדבר כמו שהוא מדבר. כוח ההרתעה שלנו נשחק עד דק כי הממשלה רופסת, והיא לא לוקחת החלטות קשות בגבול הצפוני".

נפילות במושב מרגליות
20.2.24
30.03.24. צילום: אלי אשכנזי, מערכת וואלה, עיבוד תמונה
נפילות במושב מרגליות 20.2.24 30.03.24/עיבוד תמונה, צילום: אלי אשכנזי, מערכת וואלה

דוידי התייחס גם להמשך המלחמה ולחזרה ב-1 בספטמבר ואמר כי "היעד חזרה הוא לא נכון. תושבי הצפון צריכים לתת את הזמן לממשלת ישראל להכריע את המלחמה. אם נחזור ב-1 בספטמבר כלעומת שבאנו מה עשינו בזה?". יו"ר מרגליות הוסיף גם "שברוב טיפשותנו קנינו במשך שמונה עשרה שנים שקט במחיר גבוה ובריבית קצוצה, ועכשיו הזמן לשלם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully