וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבר בן 30 טבע למוות באשקלון, צעירה נוספת במצב קשה

עודכן לאחרונה: 19.6.2024 / 21:10

השניים נכנסו לחוף לא מוכרז צפונית לחוף דלילה בעיר. צוות מד"א שהוזעק למקום ביצע בגבר פעולות החייאה שבסופן נאלץ לקבוע את מותו. הצעירה פונתה באורח לקשה למרכז הרפואי ברזילי בעיר. צעיר נוסף, שנכנס למים בניסיון לחלץ אותם, נפצע באורח קל וטופל במקום

בווידאו: שני נערים חולצו מטביעה בים מול חוף בתל אביב/דוברות משטרת ישראל

גבר בן 30 טבע הערב (רביעי) למוות בחוף לא מוכרז צפונית לחוף דלילה באשקלון, צוות מד"א שהזועק למקום ביצע בו פעולות החייאה שבסופן נאלץ לקבוע את מותו. בת משפחתו, צעירה בת 20 שנכנסה איתו למים נפצעה באורח קשה והיא פונתה למרכז הרפואי בעיר. בן 20 שנכנס למים בניסיון לחלץ את הטובעים נפצע באורח קל וטופל במקום.

חובש בכיר במד"א, ירון קפח, סיפר: "הגענו לחוף במהירות רבה בכלים מיוחדים ובאמבולנס 4X4 שמגיע עד קו החוף בעצמו. סיפרו לנו שישנם כמה אנשים במים והם כרגע מחולצים על ידי גולשים ובהמשך על ידי כח של השיטור הימי. הכנו מיד כוחות של אמבולנסים וניידות טיפול נמרץ על מנת לקלוט את הנפגעים ולהביאם לטיפול במהירות".

קפח הוסיף כי "הנפגעת הראשונה שחולצה אלינו על ידי הגולשים, צעירה כבת 20 שנפגעה באורח קשה והייתה מחוסרת הכרה. הענקנו לה טיפול רפואי ראשוני בשטח שכלל הרדמה והנשמה ופינינו אותה בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים כשמצבה קשה ויציב. הנפגע השני שחולץ אלינו היה גבר בשנות ה-30 שנפגע באורח קל כשנכנס למים לסייע בחילוצם של הטובעים, הוא טופל על ידי צוותי מד"א במקום ולא נזקק להמשך טיפול רפואי".

גבר בן 30 טבע למוות בחוף באשקלון. תיעוד מבצעי מד"א, אתר רשמי
גבר בן 30 טבע למוות בחוף באשקלון/אתר רשמי, תיעוד מבצעי מד"א

לדברי החובש הבכיר במד"א, "הגבר השלישי כבן 30 חולץ אלינו על ידי כח שיטור ימי למרינה הסמוכה לשם נשלחה מראש ניידת טיפול נמרץ, הוא היה ללא דופק וללא נשימה, התחלנו בפעולות החייאה מתקדמות שכללו עיסויי לב, הנשמות ומתן תרופות, אך למרבה הצער נאלצנו לקבוע את מותו לאחר מאמצי החייאה מתמשכות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully