וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הדרום אומר די": מאות מפגינים באשקלון בקריאה להחלפת הממשלה

עודכן לאחרונה: 19.6.2024 / 21:33

ההפגנה, נערכת בסימן הפקרת החטופים והעוטף. "אם הבחירות היו נקבעות לעוד חודש היינו רואים פתאום עסקת חטופים והסדר בלבנון", אמר אלוף במיל' עמוס מלכא. בהמשך ההפגנה, תומכי ימין זרקו ביצים על המפגינים תוך קריאות גנאי

שיירה והפגנה בסימן "די להפקרת החטופים והעוטף". חניון אשקלונה, אשקלון/אבי רוקח

במסגרת "שבוע ההתנגדות" שנערך ברחבי הארץ, הפגנה בהובלת מטה המאבק "חופשי בארצנו" נערכת הערב (רביעי) בחניון אשקלונה בעיר אשקלון. ההפגנה מתקיימת בסימן הפקרת החטופים והעוטף: "הדרום אומר - די!".

שיירה והפגנה בסימן "די להפקרת החטופים 
והעוטף". חניון אשקלונה, אשקלון. אבי רוקח
"הקריאה לבחירות מיידיות מאחדת את העם מכל קצוות הארץ". הפגנה בהובלת מטה המאבק חופשי בארצנו/אבי רוקח

ראש אמ"ן לשעבר, האלוף במיל' עמוס מלכא, קרא בנאומו לקיום בחירות מיידיות כדי להביא לשינוי מדיניות דחוף בסוגיות הביטחוניות והלאומיות הבוערות. "חייבים בחירות כי אם היו בחירות קבועות לעוד חודש היינו רואים פתאום עסקת חטופים, סיום המערכה בעזה, הסדר בלבנון ואימוץ היוזמה האמריקנית סעודית!", קבע האלוף במיל' מלכא, "מדוע? כי היו רוצים להגיע לבחירות עם הישגים ולא להנציח את הכישלון!". את נאומו חתם ראש אמ"ן לשעבר במילים, "אנחנו עם של גיבורים עם ממשלה של פחדנים".

עוד בוואלה

רוצים להנות מאינטרנט מהיר וחבילת טלווזיה בזול? זה אפשרי!

לכתבה המלאה
שיירה והפגנה בסימן "די להפקרת החטופים 
והעוטף". חניון אשקלונה, אשקלון. אבי רוקח
שיירה והפגנה בסימן "די להפקרת החטופים והעוטף". חניון אשקלונה, אשקלון/אבי רוקח

"המסר מהדרום ברור - לא ייתכן שממשלת ישראל תמשיך להתעלם מהכאב של אזרחיה", נמסר ממטה המאבק 'חופשי בארצנו' "השינוי חייב להגיע, ומהר. נמשיך במערכה הזו עד שיוחזר המנדט לעם ותקום כאן ממשלה חדשה שתדע לתת מענה לבעיות האמיתיות, תחזיר הביתה את החטופים, ותיתן עתיד בטוח לתושבי הדרום והצפון", לשון ההודעה.

בהמשך, מטה חופשי בארצנו מסר כי כמה תומכי ימין הגיעו למקום ההפגנה, "התייצבו מול המוחים וזרקו לעברם ביצים תוך קריאות גנאי בניסיון להתסיס ולשבש את ההפגנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully