וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נסראללה מאיים: "נפלוש לגליל, לא ישאר מקום בטוח בישראל"

עודכן לאחרונה: 19.6.2024 / 19:44

בנאום שנשא לזכרם של אנשי הארגון שנהרגו בתקיפות של ישראל, מזכ"ל החיזבאללה אמר הארגון ילחם ללא הגבלות, במקרה ש"תיכפה" עליו מלחמה, וגם איים על קפריסין השכנה. במערכת הפוליטית לא איחרו להגיב, "הגיע הזמן שרה"מ יבהיר מי בעל הבית"

הרמטכ״ל בגבול הצפון: אנחנו מחזיקים יכולות חזקות שהאויב יודע רק מקצת מהן/דובר צה"ל

מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה מאיים ששום מקום בישראל לא יהיה בטוח בתרחיש של מלחמה כוללת, כולל מטרות בים התיכון. במהלך נאום שנשא היום (רביעי) לזכרם של אנשי הארגון שנהרגו בתקיפות האחרונות של ישראל, בהם הבכיר אבו טאלב, הוסיף כי אם "תיכפה" מלחמה על לבנון, הארגון יילחם "ללא חוקים וללא הגבלות". הוא ציין כי פלישה לגליל, תרחיש שאותו בישראל פועלים למנוע מאז 7 באוקטובר, "עדיין על הפרק".

נסראללה אף איים בנאומו על קפריסין, ואמר כי חיזבאללה יראה בה "חלק מהמלחמה" אם היא תמשיך לאפשר לישראל להשתמש בשדות תעופה ובבסיסים באי לאימונים צבאיים.

שר התרבות והספורט מיקי זוהר הגיב לאיום של נסראללה: "הגיע הזמן שראש ממשלת ישראל יבהיר לנסראללה מי בעל הבית". שר הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, יצחק וסרלאוף הצטרף לביקורת: "רה"מ נתניהו, תפסיק להבליג ולהכיל. אתה הראש, תן הוראה שתכריע את חיזבאללה. במילים וסיסמאות לא ננצח, רק בפעולה צבאית ובאגרוף ברזל".

נסראלה. צילום: Shutterstock, עיבוד תמונה
יראה בקפריסין חלק מהמלחמה אם תמשיל לשתף פעולה עם ישראל. מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה/עיבוד תמונה, צילום: Shutterstock

במקביל, הרמטכ"ל, רב-אלוף הרצי הלוי, ביקר היום בסוללות הגנה אווירית בגבול הצפון. בשיח שערך עם לוחמי הגנה אווירית, הוא התייחס לאפשרות של הרחבת המערכה בצפון, "אתם עוסקים כבר שמונה חודשים במשימת הגנה מורכבת שנותנת ביטחון לאזרחים, אבל אנחנו לא מסתפקים בזה, יש לנו עוד כוחות רבים בצה"ל שעוסקים בהתקפה על חיזבאללה. היום הרגנו כמה פעילי חיזבאללה, ואתמול הארגון הוציא סרטון שמציג יכולת שאנחנו מכירים. אנחנו מכינים פתרונות להתמודדות עם יכולות כאלה ויכולות אחרות. בעת הצורך, אתם תהיו אלו שיפעילו אותם", אמר בפניה ללוחמים.

sheen-shitof

עוד בוואלה

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
הרמטכ״ל בגבול הצפון: אנחנו מחזיקים יכולות חזקות שהאויב יודע רק מקצת מהן .19 ביוני 2024. דובר צה"ל
"אתם עוסקים כבר שמונה חודשים במשימת הגנה מורכבת". הרמטכ"ל הרצי הלוי/דובר צה"ל
הרמטכ״ל בגבול הצפון: אנחנו מחזיקים יכולות חזקות שהאויב יודע רק מקצת מהן .19 ביוני 2024. דובר צה"ל
"המבחן שלנו הוא להגן היום, לנצח מחר, ומחרתיים להשיב את התושבים". הרמטכ"ל הרצי הלוי/דובר צה"ל

"אנחנו כמובן מחזיקים אצלנו יכולות לאין שיעור יותר חזקות מהיכולות של חיזבאללה", קבע. "האויב יודע רק מקצת מהיכולות שאנחנו מחזיקים, ויפגוש אותם כשצריך בזמן הנכון. המבחן שלנו הוא להגן היום, לנצח מחר, ומחרתיים להשיב את התושבים לאזור בטוח מזה שהם עזבו. אנחנו בונים ומשקמים את האזור הזה, נעשה אותו לחזק יותר ממה שהיה לפני המלחמה. הערכה רבה לכם, לוחמי הגנה אווירית, תמשיכו לעשות עבודה מצויינת", סיכם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully