וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמורת 50,000 שקלים: צעיר נשלח להתנקש בחייו של תושב באשדוד

עודכן לאחרונה: 19.6.2024 / 18:31

כשניתנה ההוראה, הצעיר יצא חמוש באקדח לחסל את ה'יעד', שבדיוק חזר מטיול עם בנו. בין השלושה התפתח מאבק שבסופו הצעיר הפיל את האקדח ונס מהזירה. חקירה מהירה של המשטרה הובילה לאיתור החשוד, ולהגשת כתב אישום, "המסר לעבריינים ברור"

ניסיון חיסול באשדוד/ללא קרדיט

ניסיון חיסול לעיני המצלמות: צעיר תושב פתח תקווה קיבל 50,000 שקלים בתמורה להתנקשות בחייו של תושב העיר אשדוד, דמות מוכרת למשטרה. על פי כתב האישום שהוגש לבית המשפט על ידי הפרקליטות, השולחים ציידו אותו באופנוע שנגנב מבת ים, ועליו לוחית רישוי של אופנוע נוסף שנגנב מראשון לציון. לצעיר גם ניתן אקדח הזנקה, כלומר אקדח שיורה רק כדורי סרק, שהוסב לירי אש חיה, ומחסנית עם 12 כדורים.

ניסיון חיסול באשדוד, 19 ביוני 2024. ללא קרדיט, מערכת וואלה
יעד החיסול חטף את האקדח מהתוקף, "תלך מכאן, אני לא רוצה לירות". תיעוד מניסיון החיסול באשדוד/מערכת וואלה, ללא קרדיט

כתב האישום מגולל את סיפור להתנקש בחייו של אותו אדם מוכר. הצעיר שכר חדר בבית מלון לילה קודם לניסיון החיסול. הוא קיבל הוראה בטלפון חד פעמי שניתן לו, לצאת לפעולה בבוקר למחרת. באותו בוקר, הוא חבש קסדה, עטה כפפות, התניע את האופנוע ויצא לעבר ביתו של יעד החיסול, שבדיוק חזר מטיול טרקטורונים עם בנו.
יח
הצעיר ירד מהאופנוע והתקדם לכיוונו של האב, שכבר החל לחשוד בו. יעד החיסול פתח בריצה לעבר הכניסה לבניין וניסה לברוח, הצעיר שלף אקדח ורץ בעקבותיו. בתוך הבניין החל עימות בין השניים, הצעיר ניסה לירות ולפגוע באב, שלא הצליח להימלט. בכוח רב, יעד החיסול מצליח להדוף ממנו את הצעיר, הבן הצטרף לקטטה והשניים הצליחו להניס אותו. בבריחתו, הצעיר הפיל את נשקו, שהורם מיד על ידי האב, "תלך מכאן, אני לא רוצה לירות" אמר לו. החיסול אליו נשלח הצעיר נכשל, הוא מסתלק מהזירה ושורף את בגדיו.

sheen-shitof

עוד בוואלה

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
ניידת משטרה, זירת רצח בחיפה, 17 במרץ 2023. שלומי גבאי
"המשטרה תפעיל את כל הכלים שיש ברשותה כדי להעמיד עבריינים לדין". ניידת משטרה/שלומי גבאי

"קיבלנו דיווח על ניסיון חיסול של עבריין מוכר, הוא תיאר לנו את האירוע; כיצד נאבק במחסל וחטף ממנו את האקדח", סיפר רס"ב אלי אמין, חוקר בתחנת אשדוד. הוא ממשיך ומתאר כיצד חוקרי המשטרה תפסו את החשוד במהירות, "יחידת הזיהוי הפלילי של מרחב לכיש הגיעו לזירה ואספו ממצאים פורנזיים שמובילים אותנו לזהות החשוד. באמצעות מצלמות אבטחה ובסיוע מוקד עיריית אשדוד, הצלחנו לאתר תיעוד של החשוד יום לפני המעשה, בשעה בו הוא ירד לשטח לביצוע הכנה מקדימה. המסר לעבריינים הוא ברור, המשטרה תפעיל את כל הכלים והיכולות , כדי להגיע למי שמבצע עבירות בכלל ועבירות חמורות בפרט, כדי להביא אותו לדין". בתום מהירה של חוקרי תחנת אשדוד, כתב אישום הוגש נגד החשו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully