וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הליכוד: "שותף לצוות מצומצם חייב לא להדליף"; בן גביר עקץ בתגובה: "תומכים בפוליגרף גם לבעלי קוצבי לב"

עודכן לאחרונה: 19.6.2024 / 13:04

חילופי הדברים נאמרו לאחר שהשר לביטחון לאומי הוסיף לציין את רצונו להיכנס לקבינט הקטן של ניהול המלחמה. לאחר שנרמז ממפלגת הליכוד כי השר מספר סודות מחדרי הישיבות, עוצמה יהודית לא נשארה חייבת ומסרה כי "תומכת בחוק הפוליגרף לחברי הקבינט להבין כיצד דלפו חומרים"

בן גביר מגיב למתקפה של שבתאי: "הוא רוצה להצטרף למחנה קפלן, שיהיה בריא"/מערכת וואלה

לאחר דבריו של בן גביר שנשמעו היום (רביעי) על רצונו להיות חלק מניהול המלחמה, מהליכוד נמסר בתגובה כי "הפרסום רצוף אי-דיוקים. ראש הממשלה נתניהו אמר לשר בן גביר דבר פשוט: מי שרוצה להיות שותף לצוות התייעצות ביטחוני מצומצם חייב להוכיח שהוא לא מדליף סודות מדינה או שיחות פרטיות".

מעוצמה יהודית נמסרה עקיצה חריפה לראש הממשלה, בה נאמר כי "המפלגה תומכת בחוק הפוליגרף לחברי הקבינט וקוראת לראש הממשלה לקדם אותו במהירות, ובלבד שיחול גם על בעלי קוצב לב. עוצמה יהודית קוראת לבצע בדיקה כיצד דלפו חומרים מהקבינט הקטן". הדברים באים ברקע השתלת קוצב הלב שעבר נתניהו בשנה שעברה.

בנימין נתניהו, איתמר בן גביר. יונתן זינדל, פלאש 90, עיבוד תמונה
"תומכים בפוליגרף גם לבעלי קוצבי לב". נתניהו ובן גביר/עיבוד תמונה, יונתן זינדל, פלאש 90

בתוך כך, נתניהו ניסה במהלך הלילה להשיג את תמיכת עוצמה יהודית בחוק ללא הצלחה. בן גביר הציב לנתניהו תנאים ודרישות כתנאי לתמיכתו בחקיקה, כמו צירופו לקבינט המצומצם שמקבל את ההחלטות החשובות להמשך המלחמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully