וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עשרות רופאים חוסמים את הכניסה לביה"ח תל השומר - במחאה על אלימות משטרתית

עודכן לאחרונה: 19.6.2024 / 8:31

המפגינים התבצרו במקום וחסמו את אחת מדרכי הגישה לבית החולים. זאת, לאחר שבהפגנה שנערכה השבוע בתל אביב, נפגעה בעינה רופאה שעובדת במוסד הרפואי - בעת שהופעלה לעברה מכת"זית

הרופאה ד"ר טל וייסבאך שנפגעה ממכת"זית בהפגנה בירושלים: "כמעט נחנקתי"/דוברות שיבא

עשרות אנשי רפואה חוסמים הבוקר (רביעי) את כביש הגישה לבית החולים תל השומר שברמת גן - במחאה על אלימות המשטרה מול מפגינים נגד הממשלה. זאת, לאחר שבהפגנה שנערכה בשני, נפגעה בעינה רופאה שעובדת במוסד הרפואי - בעת שהופעלה לעברה מכת"זית.

הרופאה ד"ר טל וייסבאך, שנפגעה אתמול ממכת"זית בעינה במהלך ההפגנות נגד הממשלה בירושלים, התייחסה לאירוע: "לא היה שום שוטר בסביבה שהתריע על כך שהולכים לירות עלינו עם המכת"זית או שעשינו משהו לא בסדר". היא ציינה כי בכוונתה להגיש קבילה בעקבות האירוע.

"הייתי עם וסט של רופא, והסתובבתי בין האנשים. אני בן אדם מאוד צייתן. נהגתי בשיא העדינות, התהלכתי בין האנשים", המשיכה וייסבאך בסיפורה. "ראיתי מכת"זית שהגיעה לעברי, הלכתי לכיוון ההפוך. היינו חלק מצעדה של כמה קילומטרים, המשטרה ליוותה אותנו כל הדרך. פתאום הגיעה המכת"זית הזאתי, וחטפתי זרנוק שהעיף אותי באוויר. הראש שלי עף אחורה, חטף זרם לעין שמאל. אחרי שהייתי על הרצפה המשיכו לירות עליי מים, כמעט נחנקתי. איכשהו הצלחתי להתגלגל על הצד ולהתחמק".

מחאת הרופאים וצוותי הרפואה נגד אלימות משטרתית בכניסה לשיבא תל השומר. ברק דור, אתר רשמי
מחאת הרופאים וצוותי הרפואה נגד אלימות משטרתית בכניסה לשיבא תל השומר/אתר רשמי, ברק דור
הרופאה ד"ר טל וייסבאך שנפגעה ממכת"זית בהפגנה בירושלים: "כמעט נחנקתי". דוברות שיבא, אתר רשמי
הרופאה ד"ר טל וייסבאך שנפגעה ממכת"זית בהפגנה בירושלים: "כמעט נחנקתי"/אתר רשמי, דוברות שיבא

בד בבד, יצאו מדענים ממכון ויצמן בקריאה להשבתה של פעילות המחקר וההוראה. "השביתה היא יוזמה עצמאית והחוקרים יישאו בעלות יום השביתה על חשבונם".

"אני מצר על הפגיעה בפעילות החיונית של הקמפוס ובמסלול ההכשרה של הסטודנטים היקרים שלנו שמגיעים מכל גווני האוכלוסייה ומכל קצוות הקשת הפוליטית, וחשובים לנו כולם כאחד. אולם אינני יכול לעסוק במדע מתקדם ובמחקר כאשר המשטרה עוברת פוליטיזציה ומוסדות המדינה מתפוררים סביבי. ההתדרדרות הזו תגיע לפתח דלתו של כל אחד מאיתנו אם לא נקום עכשיו, גם במחירים אישיים כואבים ונגיד די!", מסר פרופ' כפיר בלום מהמחלקה לפיזיקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully