וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ מהליכוד: "אנחנו ממשלה ללא הישגים. אולי צריך בחירות"

עודכן לאחרונה: 17.6.2024 / 17:17

"המקום שאליו אנו מגיעים עם הממשלה ועם הקואליציה הנוכחית הוא מקום לא טוב", קבע ח"כ אליהו רביבו בריאיון לערוץ הכנסת - ורמז שלא חסך את הביקורת גם מנתניהו: "הבעתי את עמדותיי ותסכולי מהמצב". "אולי צריך ללכת לבחירות - זו אחת האפשרויות וצריך לבחון", הוסיף

חבר הכנסת אליהו רביבו: אנחנו ממשלה ללא הישגים עם דשדוש בהרבה חזיתות/ערוץ הכנסת

חבר הכנסת אליהו רביבו, ממפלגת הליכוד, התייחס היום (שני) להתנהלות הממשלה, בראשות המפלגה שבה הוא חבר, בצל המשך הלחימה בעזה ואמר: "אנחנו ממשלה ללא הישגים עם דשדוש בהמון חזיתות". ח"כ רביבו סיפר בריאיון לערוץ הכנסת כי לא חסך בביקורת גם מראש הממשלה נתניהו: "הבעתי את עמדותיי ותסכולי מהמצב".

"המקום שאליו אנו מגיעים עם הממשלה ועם הקואליציה הנוכחית הוא מקום לא טוב", קבע ח"כ רביבו. "זו האמת. אז אולי צריך ללכת לבחירות - זו אחת האפשרויות וצריך לבחון". כשנשאל רביבו אם נתניהו חושש מזה, השיב: "לא שאלתי את ראש הממשלה, אבל הבעתי את עמדותיי ותסכולי מהמצב בכמה חזיתות".

אליהו רביבו. דני שם טוב, דוברות הכנסת
אליהו רביבו/דוברות הכנסת, דני שם טוב

בהמשך הריאיון הוסיף חבר הכנסת: "ישראל לפני שלטון. בחירות זה לא פתרון שהס מהלזכיר אותו". כשנשאל האם יש עוד אנשים בליכוד שמתבטאים כך, השיב רביבו: "מניח שכן. בחירות זה לא מחייב המציאות - יש הרבה מה לעשות כדי שזה לא יקרה".

לדבריו, "ההידבקות לכסא זו מגיפה שחולשת על כלל המפלגות". המראיינת הקשתה: "בחירות גם כשאנחנו בתוך מלחמה?", ח"כ רביבו השיב: "קודם כל אנחנו לא באמת בתוך מלחמה. אז נתניהו אומר. זה לא ספר תורה. מה שקורה כרגע הוא לא מלחמה אולי לחימה או מבצעים".

"אני לא אומר שצריך ללכת לבחירות", הבהיר ח"כ רביבו, "אני אומר שאם זה המוצא היחיד הוא לא הס מהלזכיר אותו. המצב שבו אנו נמצאים - ואם העבר מסמן לנו את העתיד. למה ללכת למקום שאנחנו לא רוצים להיות בו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully