וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הטעות בפעם הראשונה: האישה שקמה לחיים מתה סופית

4.7.2024 / 0:06

אישה הוכרזה כמתה, אחרי שהייתה מאושפזת בהוספיס בסוף חייה, אך בבית הלוויות נדהמו לגלות שהיא עדיין נושמת. היא הועברה לבית חולים וכעבור יום מתה בפעם השניה. המשטרה פתחה בחקירה

בהלוויה הבינו שהאישה ה"מתה" למעשה עדיין נושמת/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

אישה בנברסקה שנחשבה בטעות למתה בבית האבות בו גרה - אולם לאחר מכן התגלה בבית הלוויות שהיא למעשה בחיים, ורק למחרת היא מתה סופית, כך אישרו הרשויות. ב-BBC דווח שקונסטנס גלנץ בת ה-74 הוכרזה כמתה בבית האבות בו הייתה במחלקת ההוספיס. אולם לאחר שגופתה עוברה לבית הלוויות לצורכי קבורה הצוות שם הבחין כעבור שעתיים שהיא עדיין נושמת. הם ביצעו בה החייאה והיא נלקחה לבית החולים, אך כעבור זמן קצר היא הוכרזה שוב כמתה, בפעם השנייה.

המשטרה כעת חוקרת את התקרית, אבל הם אומרים מראש שאין חשש או עדויות לעבירה פלילית שנעשתה מטעם בית האבות. "זה מקרה מאוד מוזר", אמר מפקד משטרת מחוז לנקסטר בן הוצ'ין במסיבת עיתונאים שנערכה לאחר מכן, "אני כאן 31 שנים, אבל לא ראיתי שום דבר כזה לפני כן".

על פי דבריו של מפקד המשטרה, לא נשלח חוקר מקרי מוות לבית האבות אחרי שהיא הוכרזה שם כמתה מאחר והגברת גלנץ הייתה בבית האבות במחלקת ההוספיס, והנסיבות לא עלו בקנה אחד עם שליחת חוקר,

בארצות הברית, ההגדרה הרפואית של טיפול ההוספיס היא "טיפול הניתן לכל אלו המעוניינים בו, בבית או בכל מוסד אחר, אשר מאובחנים כחולים סופניים עם תוחלת חיים קצרה משישה חודשים", כך שהמוות שלה היה די צפוי מראש. "היה איתה רופא שהיה צמוד אליה בשבוע האחרון, והוא היה מוכן לחתום על תעודת המוות, כך ששום דבר לא נראה מוזר בזמן המוות".

עוד אנשים ש"חזרו לחיים"
נקבר בעודו בחיים, חולץ באמצע ההלוויה - ומת שוב

צעקות מתוך הקבר: נקברה בטעות בחיים וניסתה להימלט במשך 11 ימים

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

יום וחצי אחרי הפעם הראשונה שבה הוכרזה כמתה, היא הוכרזה שוב כמתה, הפעם סופית, כך סיפר לכתבים מפקד המשטרה. הוא אמר שהגופה נלקחה הפעם לנתיחה והתוצאות יכולות לקחת מספר שבועות.

בשלב זה לא נחשף שם בית האבות, אולם נראה שלא תפתח חקירה הגדם ומטעם בית הלוויות נמסר: "אנחנו גאים בעובדים ובהנהלה שלנו על הדרך שבה טיפלו במנוחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully