וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגוני המחאה בפתחו של שבוע ההתנגדות: "נתניהו, רק דיקטטורים מפחדים מהעם שלהם"

עודכן לאחרונה: 16.6.2024 / 15:23

מטה המאבק "חופשי בארצנו" וארגוני מחאה נוספים הכריזו על החרפת המחאה ושבוע התנגדות. איל נווה מאחים ואחיות לנשק: "זמנה של הממשלה הזאת תם. ההנהגה אינה ראויה לנו". משה רדמן, ממובילי מחאת ההייטק פנה לרה"מ: "אם אתה חושב שהעם רוצה את הדרך שלך - לך לבחירות"

ארגוני המחאה בפתחו של שבוע ההתנגדות: "נתניהו, רק דיקטטורים מפחדים מהעם שלהם"/יותם רונן

מטה המאבק "חופשי בארצנו" וארגוני מחאה נוספים התאספו היום (ראשון) בבבית סוקולוב בת"א והכריזו על החרפת המחאה נגד הממשלה ויובילו שבוע של מחאות שכינו אותן 'התנגדות'.

ערן שוורץ, מנכ"ל מטה המאבק 'חופשי בארצנו', אמר בפתח ההצהרה כי "אנחנו שולחים תנחומים למשפחות הנופלים. האובדן מחדד באופן כואב וחד את הצורך בשוויון בנטל. לא ייתכן שרק חלק מהחברה יהווה מגש כסף בעוד אחרים פטורים. חייבים את גיוסם של כל מי שכשיר לכך. אנחנו שותפי גורל. מדינת ישראל בצומת החלטות ועל ההגה יושב נתניהו שדואג לשרידותו בכל מחיר, ובן גביר שדואג לקדם את האג'נדה הקיצונית שלו".

לדבריו, "זה מצב מסוכן בעת הגורלית הזו. פרישת המחנה הממלכתי מהווה סימן נוסף לחוסר התפקוד של הממשלה ואובדן האמון המוחלט כלפיה. הממשלה איבדה כל לגיטימיות למשול כאן. היא נכשלת שוב ושוב בהגנה על ביטחון ישראל ומתעדפת הישרדות פוליטית על פני האינטרס הלאומי".

שוורץ הכריז בהמשך נאומו על "שבוע התנגדות ראשון במסגרתו נפגין באופן חוקי ולא אלים ברחבי הארץ. אנחנו קוראים לראשי ההסתדרות ובכירי המשק - הצטרפו אלינו, השמיעו קול ופעלו. המטרה: להחזיר את המנדט לעם באופן מידי וללכת לבחירות עוד לפני שנה למחדל".

מסע"ת של ארגוני המחאה להכרזה על שבוע התנגדות, בית סוקולוב, 16 ביוני 2024. אורי סלע
מסע"ת של ארגוני המחאה להכרזה על שבוע התנגדות, בית סוקולוב, 16 ביוני 2024/אורי סלע

איל נווה מארגון אחים ואחיות לנשק אמר כי "ימים כואבים אלה, כשהותר לפרסום רודף הותר לפרסום, הלב כואב עם משפחות החיילים והראש מחפש תקווה. לצערי היא לא תגיע מממשלת החורבן שמזמן הפקירה את האינטרסים הפנימיים לטובת פוליטיים צרים. ממשלה שמובלת על ידי קיצונים מסוכנים שמסרבים להחזיר את חטופינו הביתה, שמשאירה את הצפון לבעור ללא אסטרטגיה. התייצבנו כולנו לומר בפה אחד: זמנה של הממשלה הזאת תם. ההנהגה אינה ראויה לנו. אנחנו אוהבים את המדינה הזו יותר מדי בשביל להפקיר אותה בידי הנהגה שאינה ראויה לה. רק כך נוכל להגיע לניצחון האמיתי. זה הזמן לשיקום וריפוי ואנחנו קוראים לאנשי ימין והליכוד האמיתי להצטרף לדרישתנו! החורבן נכפה עלינו, התקומה בידינו".

לי הופמן אגיב מבונות אלטרנטיבה התייחסה גם היא בנאומה למצב במדינה ודרשה מטעם הארגון בחירות עכשיו כי ישראל חייבת מנהיגות. "אנחנו פונות לראשי הרשויות המקומיות - עצרו את המדינה. אל תעמדו מנגד. נגיע בראשון הבא להפגין מול עיריות ומועצות מקומיות ברחבי הארץ. אנחנו קוראות להשבתה של השירותים המקומיים".

משה רדמן, ממובילי מחאת ההייטק פנה לראש הממשלה ואמר "נתניהו, ממה אתה מפחד? רק דיקטטורים מפחדים מהעם שלהם. אם אתה חושב שהעם רוצה את הדרך שלך - לך לבחירות. אתה לא עושה את זה כי אתה יודע שהעם יקיא אותך".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
מסע"ת של ארגוני המחאה להכרזה על שבוע התנגדות, בית סוקולוב, 16 ביוני 2024. אורי סלע
מסע"ת של ארגוני המחאה להכרזה על שבוע התנגדות, בית סוקולוב, 16 ביוני 2024/אורי סלע

ארגוני המחאה שהשתתפו במסיבת העיתונאים: מטה המאבק - חופשי בארצנו, מחאת 'בחירות עכשיו', אחים לנשק, בונות אלטרנטיבה, החזית הוורודה, דור שינוי, לוחמי כיפור 73', מרחב (מחאת הכלכלנים, מחאה האקדמיה, הגלימות השחורות, פורום המשפטנים, החלוקים הלבנים, הגלימות השחורות, מחאת בריאות הנפש), אמא ערה, ער.ה, מפקדים למען הדמוקרטיה, מאבק החינוך, מחאת ההייטק, היום שאחרי, מחאת קיסריה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully