וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אור בן ה-20 נפל באסון הנמר"ה: "השירות בצה"ל היה החלום שלו מילדות"

עודכן לאחרונה: 16.6.2024 / 14:58

במותו, הותיר אחריו אור בלומוביץ' בן ה-20, תושב פרדס חנה, את הוריו ואת אחיו טל, שסיפר כי "ב-7 באוקטובר הוא היה בחופשה בבית, וב-06:30 הוא כבר היה מוכן לתזוזה". חברו הטוב ביותר של אור, סמ"ר ינון תמיר מפרדס חנה, נפל בחודש השני ללחימה

תיעוד מפעילות צוות הקרב של חטיבת גבעתי ברפיח, 12 ביוני 2024/דובר צה"ל

אור בלומוביץ' בן ה-20 מפרדס חנה נהרג אתמול באסון הנמר"ה ברצועת עזה. בהותיר הורים, רוני, מורה להוראה מתקנת בבית הספר האנתרופוסופי רימון בישוב וגיל, מומחה אבטחת מידע, ואח טל, חייל בן 19.
חברו הטוב ביותר של אור בלומוביץ' סמ"ר ינון תמיר מפרדס חנה, לוחם גדוד 890 של הצנחנים, נהרג בחודש השני למלחמה. אתמול נהרג אור באסון הנמר"ה.

"היינו קרובים בגיל וחברים קרובים. האמת היא שכשהתחילה המלחמה הבטחנו זה לזה שנחזק את הקשר עוד", סיפר לוואלה טל, אחיו של אור, שראה אותו לאחרונה בחופשה האחרונה, לפני חג השבועות. הוא סיפר, "השירות בצה"ל היה החלום שלו עוד מילדותו. ב-7 באוקטובר הוא היה בחופשה בבית וב-06:30 הוא כבר היה מוכן לתזוזה עם הדברים שלו והנשק. אבא לקח אותו לקיסריה ומשם אספו אותו. הוא מאד אהב את השירות, ומאד היה גאה בשירות בהנדסה קרבית. הוא היה בצוות עם המ"פ שלו שנהרג איתו. החופשות מאז היו קצרות. השהיות ברצועת עזה היו ארוכות. הוא אמר שגם הפעם ישהה שם חודש לפני ששוב ייצא הביתה, הרבה על מה שהוא עושה שם הוא לא סיפר. הוא רק אמר שייקח להם עוד חודש חודשיים שם ברפיח. כזה הוא היה. תמיד היה שקט וצנוע. חוץ מזה הוא גם אמר שגם אם יספר אנחנו לא נבין".

אור בלומוביץ׳. באדיבות המשפחה
אור בלומוביץ׳/באדיבות המשפחה
ספר המחזור בבית הספר החקלאי פרדס חנה. באדיבות המשפחה
"תמיד היה שקט וצנוע". ספר המחזור בבית הספר החקלאי פרדס חנה/באדיבות המשפחה

אור הוא בוגר בית הספר החקלאי (היום אורט) פרדס חנה. היה בוגר חוג סיירות של קקל. לישוב פרדס חנה-כרכור המשפחה עברה ממודיעין, כשהיה בכיתה ז'. "הוא מאד אהב היסטוריה, במיוחד היסטוריה של ארץ ישראל וקרא אינספור ספרי היסטוריה", סיפר האח.

טרם נקבע מועד ההלוויה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully