וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדריי קוזלוב שחולץ מהשבי במסר למפגינים: "ראינו אתכם כמעט כל שבת, אתם גיבורים"

עודכן לאחרונה: 15.6.2024 / 23:49

קוזלוב סיפר על התקופה שבה הוחזק בשב: "כמעט כל שבת הם הראו לנו את ההפגנות. אני לא ספרתי כמה אנשים יש שם, אבל ראיתי שיש הרבה. זה אחד הדברים שנתנו לי תקווה". גם הוריו של אנדריי נאמו בכיכר החטופים: "הבן שלנו עכשיו עם משפחתו אבל 120 איש עדיין שם וצריכים עזרה"

אנדריי קוזלוב שחולץ לפני שבוע משבי החמאס: "תחזירו אותם הביתה"/מטה משפחות החטופים

אנדריי קוזלוב, ששוחרר משבי חמאס בשבוע שעבר, אמר הערב בעצרת בכיכר החטופים: "כמעט כל שבת, הם הראו לנו את ההפגנות שהתרחשו בתל אביב וירושלים. ואני לא ספרתי כמה אנשים יש שם, אבל אני ראיתי שיש הרבה. זה אחד הדברים שנתנו לי תקווה. יותר מ-120 חטופים עדיין שם, ואני לא יכול להיות מאושר ולשאת בזה כל עוד הם שם, שאותי הצילו ואותם לא. הם עדיין שם בעזה. בשביל החטופים שעוד עדיין שם, יש החלטה אחת שצריך לקיים -עסקה. אני מבקש מכם, תחזירו אותם הביתה, בהקדם. תעשו עסקה בהקדם האפשרי".

קוזלוב סיפר על תקופת השבי: "אני זוכר איך אלמוג ראה את התמונה שלו בפעם הראשונה. הוא התחיל ואמר: זה אני זה אני. זה אני בפוסטר. ובשבילו זה היה, לנשום בחופשיות. השקעתם כל כך הרבה זמן וכוח להחזיר אותנו הביתה, וזה אחד הדברים שנתנו לי תקווה, אתם גיבורים, אתם גיבורים".

הוריו של החטוף אנדרי קוזלוב ששוחרר בכיכר החטופים 15 ביוני 2024. יאיר פלטי, אתר רשמי
הוריו של החטוף אנדרי קוזלוב ששוחרר בכיכר החטופים 15 ביוני 2024/אתר רשמי, יאיר פלטי

מיכאל ויבגניה, הוריו של אנדריי קוזלוב, נאמו גם הם בעצרת. האב אמר: "הבן שלי עכשיו עם משפחתו, בר מזל, אבל 120 איש עדיין שם וצריכים עזרה. כל יום מבחינתם עינוי, פיזי ונפשי. אני דורש עסקה עכשיו לשחרור כל החטופים. הבן שלי חזר אבל הלב עדיין בעזה. אני מתחנן ומבקש להחזיר את כולם. אני מודה לכל מי שתכנן ועבד על המבצע, לצוות בשיבא, ומביע את תנחומיי למשפחתו של ארנון זמורה. בזכות אנשים כמוהו קיימת מדינת ישראל. עם ישראל חי". בסיום דבריהם קראו "את כולם עכשיו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully