וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו על אסון הנמר"ה ברפיח: "על אף המחיר הכבד, עלינו לדבוק במטרות המלחמה"

עודכן לאחרונה: 15.6.2024 / 21:14

ראש הממשלה ספד לשמונת הלוחמים שנהרגו בפיצוץ נגמ"ש הנמר"ה בדרום הרצועה. בן גביר הצטרף אליו והדגיש את חשיבות המשך המלחמה: "להבטיח למשפחות שמותם של יקיריהם לא היה לשווא". הנשיא: "הלב דואב"

משפחות החטופים לנתניהו: "המדינה בוערת - כך נראה חורבן"/יותם רונן

ראש הממשלה בנימין נתניהו ספד היום (שבת) לשמונת הלוחמים שנפלו באסון הנמ"רה ברפיח. "הלב מתרסק לרסיסים לנוכח האובדן העצום. עם ישראל כולו מחבק את המשפחות היקרות בשעת יגונן הקשה", מסר. עוד אמר כי "על אף המחיר הכבד והמטלטל, עלינו לדבוק במטרות המלחמה".

"כשהמחיר כל כך כבד, נזכור עבור מה אנחנו נלחמים: אנו נלחמים כדי להבטיח את קיומנו ועתידנו, אנו נלחמים כדי להשיב את כל חטופינו", אמר. "לאויב המפלצתי הזה אין שום כוונה לעצור כאן. יחד עם שאר חלקי ציר הרשע של איראן, הוא ימשיך לנסות להשמידנו. אם אנחנו לא נעצור אותו - הוא לא יעצור. ולכן, אין תחליף לניצחון".

הצהרת נתניהו בבית החולים שיבא, 8 ביוני 2024. צילום: תומר אפלבאום, עיבוד תמונה
"עלינו לדבוק במטרות המלחמה". נתניהו/עיבוד תמונה, צילום: תומר אפלבאום

השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר ספד גם הוא ללוחמים, והדגיש את חשיבות המשך הלחימה. "אנו חייבים להמשיך בלחימה. למוטט את חמאס, להחזיר את כל חטופינו ולהבטיח למשפחתם ולכל המשפחות השכולות שמותם של יקיריהם לא היה לשווא".

נשיא המדינה יצחק הרצוג כתב על האסון: "הלב דואב על נפילת שמונה לוחמי הנדסה הבוקר בקרב בדרום רצועת עזה. אנו אבלים על האובדן הכבד, על הקרבת חייהם של מיטב בנינו ומחבקים בעצב ודמע את המשפחות האבלות ומצדיעים לחבריהם למערכה".

sheen-shitof

הכל מתחיל באבחון

בשורה לסובלים ממיגרנות: ככה תוכלו לחזור לחיים נורמליים

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
לחימת כוחות צוות הקרב של עוצבת הקומנדו במרחב רפיח ברצועת עזה, 15 ביוני 2024. דובר צה"ל
פעילות לוחמים ברפיח, השבוע/דובר צה"ל

ההודעה על מותם של שמונת הלוחמים באסון הותרה לפרסום מוקדם יותר הערב. מתחקיר ראשוני של האירוע נבחן האם טיל נ"ט פגע בנגמ"ש ההנדסי, או לחילופין הוא עלה על מטען חבלה, שפוצץ את חומרי הנפץ שהיו עליו. בשל הפיצוץ הגדול היה קושי לחלץ את הלוחמים במהירות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully