וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקואליציה תוקפים את גנץ: "במקום לשבת בקבינט, הוא יושב באולפנים"

עודכן לאחרונה: 13.6.2024 / 22:43

בעקבות ריאיונות שהעניק יו"ר המחנה הממלכתי לאחר פרישתו מממשלת החירום, בליכוד מיהרו לפרסם הודעה המבקרת את פרישתו. גם יו"ר הציונות הדתית מתח ביקורת על דבריו בריאיונות, שנגעו לקבלת עסקה לשחרור החטופים: "דבריו הם כניעה מבישה לסינוואר"

גנץ הכריז רשמית: "עוזבים את ממשלת החירום"/מערכת וואלה

בקואליציה תקפו הערב (חמישי) את יו"ר המחנה הממלכתי, בני גנץ, בעקבות אמירותיו בריאיונות שהעניק לאחר פרישתו מהממשלה. בליכוד מסרו: "מצער שהחליט לשבת הערב באולפני הטלוויזיה במקום בקבינט שממשיך לעשות הכל כדי להשיב את כל חטופינו ולחסל את החמאס".

יו"ר הציונות הדתית, בצלאל סמוטריץ', התייחס לדברי גנץ הנוגעים לעסקת חטופים: "‏האמירות של גנץ בעד סיום המלחמה הם כניעה מבישה לסינוואר ופשיטת רגל מוסרית ולאומית", אמר.

גנץ הכריז רשמית: "עוזבים את ממשלת החירום". Avshalom Sassoni/, פלאש 90
גנץ בנאום פרישתו מממשלת החירום, בראשון/פלאש 90, Avshalom Sassoni/

במחנה הממלכתי מסרו בתגובה לליכוד: "מה שמצער הוא שנתניהו ממשיך לשבת לדיונים, בלי לקבל החלטות אסטרטגיות שישיבו את חטופינו, יחזירו את תושבי הצפון, ויחסלו את החמאס. בדיונים לא מנצחים - רק במעשים".

בריאיון של גנץ לכאן 11 הערב, התייחס למצבם של בני משפחת ביבס החטופים בעזה. לדבריו, "למדינת ישראל ידוע מה קרה למשפחת ביבס אבל נחכה לוודאות הדברים".

בתגובה לכך פרסמה קבוצה הנאבקת להחזרת בני המשפחה: "היינו עדים הערב לחוסר אחריות של פוליטיקאי ושל תקשורת שבחרו לפרסם ידיעה מבלי להתחשב במשפחה שיושבת בבית ונלאצת להתמודד עם זה, ללא כל הכנה מוקדמת ויכולת לעצור את זה. המשפחה בקשר רציף עם המודיעין ואנחנו עדיין מאמינים בלב שלם שעוד נשמע חדשות טובות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
הצהרת נתניהו בבית החולים שיבא, 8 ביוני 2024. צילום: תומר אפלבאום, עיבוד תמונה
"לא מקבל החלטות". נתניהו/עיבוד תמונה, צילום: תומר אפלבאום

גנץ הודיע בראשון על פרישתו עם סיעתו ממשלת החירום. "לצערי, נתניהו מונע מאיתנו להתקדם לניצחון האמיתי, שהוא ההצדקה למחיר הכואב והמתמשך", אמר במסיבת עיתונאים שערך - לאחר שזו נדחתה ביממה בשל המבצע לשחרור החטופים. "אנחנו עוזבים היום את ממשלת החירום, בלב כבד, אך בלב שלם".

בדבריו קרא גנץ לראש הממשלה בנימין נתניהו לקיים בחירות בתאריך מוסכם. "אנחנו מתייצבים היום למערכה על גורלה של מדינת ישראל לדורות קדימה", אמר. "כדי להבטיח ניצחון אמיתי, ראוי שבסתיו, שנה לאסון, נצא לבחירות שבסופן תוקם ממשלה שתזכה לאמון העם ותוכל לאתגרים. אני קורא לנתניהו: קבע תאריך בחירות מוסכם. אל תתן לעם שלנו להיקרע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully