וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גופה נמצאה בצומת שער הנגב, הערכה - מחבל שחדר מעזה ב-7 באוקטובר

עודכן לאחרונה: 13.6.2024 / 19:37

עובר אורח שעבר במקום הזעיק את המשטרה שזיהתה את הגופה במצב ריקבון מתקדם. לאחר חקירה ראשונית של חוקרי המז"פ, נמצאו במקום אפוד לחימה ריק וחולצה עם כיתוב בערבית. הגופה נשלחה להמשך חקירת זהותה במכון לרפואה משפטית

בווידאו: משרד הביטחון מנקה יישובים בעוטף עזה מתחמושת ומשקם תשתיות/צילום: דוברו משרד הביטחון

כוחות משטרה הוזעקו היום (חמישי) לצומת שער הנגב לאחר שבמקום אותרה גופה במצב ריקבון מתקדם על ידי עובר אורח. לאחר חקירה ראשונית של חוקרי המז"פ, נמצאו במקום אפוד לחימה ריק וחולצה עם כיתוב בערבית. הגופה נשלחה להמשך חקירת זהותה במכון לרפואה משפטית.

חולצתו של המחבל שנמצאה ליד גופתו .13 ביוני 2024. דוברות משטרת ישראל
חולצתו של המחבל שנמצאה ליד גופתו .13 ביוני 2024/דוברות משטרת ישראל

בתחילת החודש, גופתו של דולב יהוד, בן 35 מקיבוץ ניר עוז, אותרה בשטח הקיבוץ. יהוד, התנדב כחובש באיחוד הצלה ובמד"א, נרצח ב-7 באוקטובר לאחר שיצא מביתו לסייע ולהציל חיים. לאחר הליך זיהוי שבוצע על ידי גורמי רפואה במכון הלאומי לרפואה משפטית ומכון הצבי בשורה, נציגי צה"ל מסרו הודעה למשפחתו.

במסגרת החקירות של מרכז איתור נעדרים ניסו להתחקות היכן היה דולב. כלומר, האם נחטף או נמצא בשטח ישראל. אולם, בשבועות האחרונים התגבר החשד שהוא נרצח בשטח ישראל, וממצאי החקירה העלו שנרצח בשטח הקיבוץ והועבר לנקודה אחרת. עם זאת, בדקו די-אן-איי שלו ולא מצאו ממצאים מאמתים. קציני מערך המבצעים המיוחדים התעקשו להפיק די-אן-איי בגלל המיקום שבו אותר השלד, וביצעו בדיקה נוספת שהעלתה התאמה מלאה לדולב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully