וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השר לשעבר יזהר שי: "נתניהו אמר לי שלא ידע עד עכשיו שבני נפל ב-7 באוקטובר"

עודכן לאחרונה: 13.6.2024 / 10:31

שי צייץ בחשבון ה-X שלו כי רה"מ צלצל אליו בצאת החג והביע זעזוע עמוק מכך שלא הביע תנחומים על מות בנו עד כה. "דיברתי בשמם של כל מי שהוא לא טרח להתקשר אליהם עד היום", אמר שי. עוד כתב כי נתניהו הגיב שהוא פוגש משפחות שכולות והביע צער "שהדברים לא ידועים לציבור"

בווידאו: סמ"ר ירון שי, שנפל ב-7 באוקטובר, שר עם בני משפחתו "מה נשתנה" בליל הסדר ב-2021/צילום: באדיבות המשפחה

שר המדע והטכנולוגיה לשעבר, יזהר שי, פרסם היום (חמישי) ציוץ בחשבון ה-X שלו בו אמר כי לאחר הביקורת שהטיח בראש הממשלה בנימין נתניהו, הוא שוחח עימו בצאת החג. "אמש, עם צאת החג, קיבלתי שיחת טלפון מראש הממשלה", כתב שי. "בעקבות דברים שפרסמתי, מישהו סיפר לו שהבן של יזהר שי נהרג והוא הביע בפניי זעזוע עמוק מכך שלא שמע על זה עד עכשיו. הוא הביע השתתפות כנה בצערנו, ואמר שכמי שאיבד את אחיו וראה את הסבל של הוריו במשך שנים רבות הוא מכיר מקרוב את כאב השכול".

"אמרתי לראש הממשלה שאני אישית לא הייתי צריך את השיחה הזו אבל כשהבעתי ביקורת דיברתי בשמם של כל מי שהוא לא טרח להתקשר אליהם עד היום", תיאר שי. "משפחות הנרצחים בשמיני עצרת, משפחות החטופים שנרצחו, משפחות הקיבוצניקים, משפחות ה"כישלונות", לא רק המשפחות של סיפורי ההצלחה".

ירון שי ובנימין נתניהו. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
חלל צה"ל ירון שי וראש הממשלה בנימין נתניהו/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

השר לשעבר כתב כי הסביר לנתניהו שכאבו האישי מבטא כאב של אזרחים רבים במדינה. "אמרתי לו שהוא אחראי לכל מה שקרה כאן, לא רק להצלחות", כתב. "שהוא אמור היה להיות ראש הממשלה של כולנו לא רק של בוחריו ושאני מבטא את הכאב של מליוני אזרחים שאין להם ראש ממשלה שמתייחס לכאב שלהם. הוא אמר שהוא מסכים עם העיקרון אבל לדעתו גם מיישם אותו, הוא כן פוגש משפחות שכולות וכן מתקשר לאנשים שחוו אסון, ולצערו הדברים לא ידועים לציבור".

"סיפרתי לראש הממשלה את סיפור הגבורה של ירון בקרב בכרם שלום, שבזכותו ניצלו אזרחים רבים מאוד, והוא אמר שאכן מדובר בגיבור אמיתי", כתב שי. "לסיום, הודיתי לראש הממשלה על שיחת הטלפון, ביקשתי ממנו שיביא את כל החטופות והחטופים הביתה ולא ייכנע לקיצוניים שבממשלה שלו".

חלל צה"ל סמ"ר ירון (נוני) שי ביחד עם משפחתו ובת זוגו מיקה שמש. באדיבות המשפחה
חלל צה"ל סמ"ר ירון (נוני) שי ביחד עם משפחתו ובת זוגו מיקה שמש/באדיבות המשפחה
כתובות גרפיטי בעיר תל אביב לזכרו של חלל צה"ל ירון (נוני) שי. באדיבות המשפחה
כתובות גרפיטי בעיר תל אביב לזכרו של חלל צה"ל ירון (נוני) שי/באדיבות המשפחה

שי הודה על ההכרה של נתניהו במעשיו של בנו שהצילו חיי רבים, וביקש ממנו להתקשר למשפחות נופלים. "אני מודה לראש הממשלה על שיחת הטלפון הזו ועל ההכרה שלו בגבורתו של ירון, נוני שלנו", כתב. "אני קורא לו להתקשר או לבקר כדי לנחם אצל משפחות הנופלים והנרצחים, גם אלה שלא הצביעו עבורו, גם אלה שלא נפלו בקרבות הירואים אלא דווקא אלה שבמותם מסמלים את האסון הנורא, את המחדל ואת הכאב הגדול של כלל אזרחי מדינת ישראל בעקבות מלחמת שמיני עצרת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully