וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסיון חיסול באשקלון: הרוגה ו-3 פצועים, בהם ילדה במצב אנוש

עודכן לאחרונה: 11.6.2024 / 18:56

נקבע מותה של צעירה כבת 20 בזמן פיצוץ רכב ברחוב בריכת ים שבעיר, ילדה כבת 8 במצב קשה ושני גברים נפצעו באורח בינוני. המשטרה בודקת אם יעד החיסול היה בעל הרכב, שלא נכח בו. השר איתמר בן גביר, מפכ"ל המשטרה ומפקד מחוז דרום נמצאים בזירה

הרוגה ופצועים בפיצוץ רכב באשקלון/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

צעירה כבת 20 נהרגה היום (שלישי) במהלך ניסיון חיסול באשקלון. שלושה בני אדם נוספים, בהם ילדה כבת 8 במצב קשה, ושני גברים בני 28 ו-45 במצב בינוני, שהו ברכב ונפצעו גם כן. לפי הערכות, מטען חבלה שהוצמד לרכב התפוצץ. במשטרה בודקים האם יעד החיסול היה בעל הרכב, שלא שהה בו.

מפכ"ל המשטרה הגיע לזירת הפיצוץ באשקלון. דוברות משטרת ישראל
מפכ"ל המשטרה הגיע לזירת הפיצוץ באשקלון/דוברות משטרת ישראל

הנפגעים ששהו ברכב היו משפחה, בני זוג ובתם, ואדם נוסף. השר לביטחון לאומי, מפכ"ל המשטרה ומפקד מחוז דרום נמצאים לזירת האירוע. איתמר בן גביר הגיע למקום ומסר הצהרה לתקשורת. "נחצה עוד קו אדום היום" אמר. "אנחנו כמובן הופכים את העולם כדי למנוע רצח של אנשים, קל וחומר פגיעה בנשים וילדים, ומתפללים לשלומה של הילדה בת ה-8. אנחנו אומרים בצורה מפורשת: מנסים לעשות הכל כדי למנוע את הדברים האלה. צריך לומר את האמת ביושר, במשך עשרות שנים, מלחמה במשפחות הפשע הוזנחה".

"אני מאמין שהמשטרה תצליח להגיע לאותם חלאות שעשו את המעשה" הוסיף. "אני כבר מזמן רציתי לערב את השב"כ, לצערי גורמים משפטים חשבו שזה לא נכון. אני עדיין חושב שהשב"כ צריך להיות מעורב בנושא הזה. המשטרה חזקה, למשטרה יש יכולות, אבל לשב"כ יש כלים שאין למשטרה, ולכן אני חשבתי שנכון יהיה לקדם את השב"כ ולהכניס אותם לעניין.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
הרוגה ו-3 פצועים בניסיון חיסול באשקלון, 11 ביוני 2024. יניר יגנה
הרוגה ו-3 פצועים בניסיון חיסול באשקלון, 11 ביוני 2024/יניר יגנה
במשטרה בזירת פיצוץ הרכב באשקלון. דוברות משטרת ישראל
המשטרה בודקת אם יעד החיסול היה בעל הרכב. זירת הפיצוץ באשקלון/דוברות משטרת ישראל

"כשהגעתי לרחוב ראיתי רכב שעולה באש", מסר חובש מד"א איציק אלבז שנכח בזירה. "בחצר בניין סמוך שכבה ילדה כבת 8 כשהיא מחוסרת הכרה עם פגיעה רב מערכתית קשה מאוד, ואזרחים שהיו במקום ביצעו בה פעולות החייאה. בנוסף, שני גברים בני 45 ו-28 שסבלו מכוויות היו בסמוך לרכב.

"הענקנו טיפול רפואי לפצועים והם פונו לבית החולים כשמצבה של הילדה אנוש והגברים בינוני", המשיך החובש. "לאחר תום פעולות כיבוי הרכב אותרה בתוכו צעירה כבת 20 ללא סימני חיים ומותה נקבע במקום. כמה עוברי אורח נפגעי חרדה טופלו במקום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully