וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נועה ארגמני ואלמוג מאיר ג'אן שוחררו מבית החולים

עודכן לאחרונה: 11.6.2024 / 13:19

אמה של נועה ארגמני עדין מאושפזת בבית החולים על כן נועה וקרוביה יעבירו את חג השבועות בקרבת מקום. כעת לאחר שחרורם של השניים, כל החטופים שחולצו במבצע ההירואי בשבת שוחררו מבתי החולים לבתיהם

"3 שו"ן בידינו": תיעוד רגע החילוץ של החטופים מלב מחנה הפליטים/דוברות משטרת ישראל

יומיים אחרי שחולצה מעזה, נועה ארגמני השתחררה הבוקר (שלישי) מהמרכז הרפואי ת"א איכילוב לאחר שעברה סדרת בדיקות ומעקב רפואי ופסיכוסוציאלי. אימה ליאורה עודנה מאושפזת בבית החולים ועל כן נועה וקרוביה יעבירו את חג השבועות בקרבת מקום.

גם אלמוג מאיר ג'אן שוחרר אמש מבית החולים לביתו. כעת לאחר שחרורו, כלל החטופים שחולצו במבצע ואושפזו בבית החולים שיבא שבו לביתם.

רגעי המפגשים המרגשים של נועה ארגמני, אלמוג מאיר, אנדרי קוזלוב ושלומי זיו, שחולצו היום במבצע נועז מעזה, עם בני משפחותיהם בבית החולים שיבא.. דובר צה"ל
תבלה את החג בקרבת אימה. נועה ארגמני/דובר צה"ל
רגעי המפגשים המרגשים של נועה ארגמני, אלמוג מאיר, אנדרי קוזלוב ושלומי זיו, שחולצו היום במבצע נועז מעזה, עם בני משפחותיהם בבית החולים שיבא.. דובר צה"ל
"לא איבדתי תקווה לרגע". אלמוג מאיר ג'אן עם אמו אורית/דובר צה"ל

אלמוג מאיר ז'אן, בן 21 מאור יהודה, נחטף ממסיבת הטבע ברעים. הוא היה חייל משוחרר שהיה אמור למחרת המסיבה להתחיל לעבוד בחברת תקשורת גדולה. באותו בוקר הספיק להתקשר לאמו אורית וסיפר לה שסגרו את המסיבה כי יש טילים ויריות סביבו. הוא אמר לה שהוא אוהב אותה ומאז ניתק הקשר.

יחד עם נועה ארגמני, שלומי זיו ואנדריי קוזלוב הוא חולץ מהבית בו הוחזק במחנה הפליטים נוציראת במבצע נועז של ימ"מ, צה"ל ושב"כ. שבועות רבים של איסוף מודיעין, הכנות ותכנון קדמו למבצע שהתרחש באופן חריג באור יום. לוחם הימ"מ, רב פקד ארנון זמורה קיפח את חייו במבצע.

תמונות ראשונות של אלמוג מאיר ג'אן ששחורר משבי חמאס במבצע צבאי 08 ביוני 2024. רויטרס
"אלמוג למד את השפה ערבית ורוסית, היה להם הרבה זמן לשוחח ביניהם". תמונתו הראשונה של אלמוג מאיר ג'אן אחרי שחרורו/רויטרס

עם חזרתו הביתה, אמו אורית מסרה הצהרה לתקשורת על מצבו הנפשי. "אלמוג היה שמונה חודשים בשבי. זה הרבה זמן", אמרה. "הוא חווה כל מיני חוויות אבל מה שאני יכולה לומר הוא שהקשר שלו עם החטופים האחרים מאוד עזר לחזק את הרוח, התקווה והאמונה. החיבור שנוצר חיזק אותם. הם לא איבדו תקווה עד שחולצו. כל הזמן היו בתחושה שיגיע היום הזה שיחזרו הביתה. אלמוג חזק, צריך לעבור הרבה דרך, זה לא פשוט".

"הוא מרגיש טוב, בריא, ואני בטוחה שיש לו דרך אבל מתחיל ממקום טוב", הוסיפה, ופרצה בבכי. "לא איבדתי תקווה לרגע. זה רק אומר שהדחיפות גבוהה, זה הזמן להחזיר את החטופים הביתה, מי לקבורה ומי לשיקום. אלמוג למד את השפה ערבית ורוסית כי אנדריי דיבר רוסית. היה להם הרבה זמן לשוחח ביניהם. הוא היה מודע במידת מה למה שקורה".

נועה ארגמני עם אמו של החטוף והבן זוג של נועה אבינתן אור. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
נועה ארגמני עם דיצה אור/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

במקביל, החטופה נועה ארגמני נפגשה עם דיצה אור, אימו של בן זוגה אבינתן אור שנחטף יחד איתה והופרד ממנה. בסרטון החטיפה של השניים, נראית נועה צועקת בעוד מחבל חוטף אותה על אופנוע, גם באבינתן אוחזים מחבלים אך הוא מדבר אל נועה ומנסה להרגיע אותה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully