וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אימו של אלמוג ששוחרר מעזה: "אנחנו בני מזל - יש עוד 120 חטופים בעזה" | ישיר

עודכן לאחרונה: 10.6.2024 / 15:24

ההצהרה, התקיימה בביה"ח שיבא, שם אלמוג מאושפז יומיים מאז שחרורו. "אנחנו כלכך אסירי תודה שצה"ל חילץ את היקרים לנו. יש עסקה על השולחן. ביקשנו מהממשלה בישראל להתקדם עם העסקה", אמרה אימו אורית

שיחת הוידאו הראשונה של אלמוג מאיר ג'אן עם חבריו/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א'

ישיר: הצהרת משפחת מאיר ג'אן

LIVE

משפחתו של החטוף שחולץ, אלמוג מאיר ג'אן, נשאה היום (שני) הצהרה לתקשורת. אמו של אלמוג, אורית אמרה כי "אתמול היה יום ההולדת שלי והמשאלה שלי התגשמה, לא הפסקתי לחייך מאז אלמוג חזר הביתה. כל מה שאני רוצה עכשיו זה לחבק אותו. הלילה האחרון היה הלילה הראשון שבו הצלחתי לישון מזה שמונה חודשים".

האם המשיכה: "אני אחת מבני המזל. יש 120 משפחות שממתינים מבלי היכולת לנשום או לישון מבלי לחשוב על מה שקורה בעזה. אנחנו כלכך אסירי תודה שצה"ל חילץ את היקרים לנו. יש עסקה על השולחן. ביקשנו מהממשלה בישראל להתקדם עם העסקה. וביקשנו מהקהילה הבינלאומית ללחוץ על חמאס לקבל את העסקה ולשחרר את שאר החטופים עכשיו".

דודו סיפר על אלמוג: "הוא סך הכל בסדר, הוא בטיפולים ובדיקות ומקבל כמה טיפולים אנחנו מאושרים שהוא הגיע כפי שהוא הגיע - ציפינו להרבה יותר גרוע, אבל אני מאוד שמח שזה כך. אנחנו חשים תחושה שלנו הצליח ול-120 משפחות אחרות שמחכות לרגע הזה - לא הצליח. אנחנו רוצים שאותם חטופים יחובקו על ידי משפחותיהם ואנחנו מצפים שעסקת נתניהו תתממש".

אלמוג מאיר ז'אן עם בני משפחתו לאחר שחרורו, בי"ח שיבא, 8 ביוני 2024. דובר צה"ל
אלמוג מאיר ז'אן עם בני משפחתו לאחר שחרורו, בי"ח שיבא, 8 ביוני 2024/דובר צה"ל

לוחמי הימ"מ ולוחמי היחידה המבצעית של שב"כ חילצו בשבת את אלמוג, יחד עם החטופים אנדריי קוזלוב, שלומי זיו ונועה ארגמני, במבצע מיוחד בלב נוציראת - שהחל עם כניסת אוגדה 98 ללחימה במרכז הרצועה כמה ימים קודם לכן.

צוות הקרב של חטיבת הצנחנים הוביל את חילוץ החטופים והכוחות המיוחדים תחת אש והעביר אותם לנקודת העלייה למסוק בלב רצועת עזה. תחת צוות הקרב פעלו לחילוץ לוחמי סיירת צנחנים, יחידת הניוד (5515), שייטת 13, סיירת גבעתי וגדוד שריון (532).

המבצע יצא לפועל לאחר שבועות ארוכים של איסוף מודיעין מדויק שנעשה בשב"כ ובמפקדת החטופים באמ"ן, שם גובש המידע המקדים על הימצאות החטופים בשני האיתורים וכן המודיעין שאיפשר את התנאים המבצעיים של החילוץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully