וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמה של החטופה דניאלה גלבוע: "לא רוצה שהבת שלי תחזור עם נכד פלסטיני"

עודכן לאחרונה: 10.6.2024 / 14:31

אורלי גלבוע קראה להגעה לעסקה עם חמאס, שלדבריה היא הדרך להחזיר את בתה ויתר החטופים הביתה, כשהשתתפה בוועידת השלטון המקומי בתל אביב. "המבצע האחרון היה אירוע חד פעמי שיכול היה להסתיים בקלות בהרג מי שחילץ אותם. הדרך היא דרך מדינית שתחזיר את כולם בשלום"

סמוטריץ למשפחות חטופים: ״אין נזק גדול יותר שאתם עושים לקרוביכם, מלהכניס פוליטיקה״/דוברות מטה המשפחות

אורלי, אמה של החטופה דניאלה גלבוע השתתפה היום (שני) בוועידת מרכז השלטון המקומי והביעה דאגה: "לא רוצה שהבת שלי תחזור עם נכד פלסטיני". בכך, קראה להגעה לעסקה עם חמאס, שלדבריה היא הדרך להחזיר את בתה ויתר החטופים הביתה.

"לחץ צבאי הוא חשוב, אבל אחרי 8 חודשים אנחנו רואים שלחץ צבאי לא מחזיר אותם. המבצע האחרון היה אירוע חד פעמי שיכול היה להסתיים בקלות בהרג מי שחילץ אותם. הדרך היא דרך מדינית שתחזיר את כולם בשלום", אמרה. "הבת שלי כאישה, בנות עברו ועוברות שם גיהינום והתעללות מינית. לא הייתה שמחה ממני לראות אותה חוזרת עם כוח צה"ל אבל הדרך זאת עסקה".

אורלי, אם החטופה דניאלה גלבוע: "אני לא רוצה שהבת שלי תחזור עם נכד פלסטיני". 10 ביוני 2024. מערכת וואלה,
אורלי, אם החטופה דניאלה גלבוע: "אני לא רוצה שהבת שלי תחזור עם נכד פלסטיני". 10 ביוני 2024/מערכת וואלה

לעומתה, צביקה מור, אב החטוף איתן מור, טען באותו הכנס כי יש לדבוק בדרך הצבאית במטרה לשחרר את בנו והחטופים. "אנחנו משלמים היום את המחיר על עסקת שליט. את החטופים שלו יכולים להחזיר רק ממשלת ישראל וכוחות ביטחון, ולכן יש להשיב את כולם בהקדם מתוך ראייה והתחשבות בכל אזרחי ישראל. זה יקרה רק אם נשתמש בהרבה כוח כמו הפעלת הכוח שראינו בשבת., למה שהיה עד אז אני לא קורא מלחמה חזקה. גם אני רוצה עסקה. אני לא רוצה עסקה עם חמאס אבל אני אומר שתהיה. השאלה איך נגיע לשם. אנחנו צריכים לצד המדיני להשתמש בכוח צבאי חזק כדי להתמודד עם דרישות החמאס".

  • עוד באותו נושא:
  • חטופים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully