וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחשש למחאות: מירי רגב ביטלה ברגע האחרון את הגעתה לוועידת השלטון המקומי

עודכן לאחרונה: 10.6.2024 / 12:35

שרת התחבורה, שהייתה אמורה להתראיין היום בכנס MuniExpo לכתב המדיני ירון אברהם, הודיעה על ביטול השתתפותה. זאת, מחשש למחאות בעקבות תחקיר חדשות 13 אודותיה

מירי רגב בראיון לקול חי: "הממשלה עשתה השנה דברים מדהימים"/ניב אהרונסון

שרת התחבורה מירי רגב ביטלה אמש (ראשון) את השתתפותה בוועידת השלטון המקומי, MuniExpo, שנערכת בשיתוף וואלה! בתל אביב. זאת, מחשש ממחאות בעקבות התחקיר עליה ששודר בתכנית המקור לפני כשבועיים אצל רביב דרוקר בערוץ 13.

רגב הייתה אמורה להתראיין היום לכתב המדיני של חדשות 12, ירון אברהם.

דודו סאסי, דוברה של רגב, סירב להגיב.

מירי רגב בראיון לקול חי: "הממשלה עשתה השנה דברים מדהימים". ניב אהרונסון, ניב אהרונסון
מירי רגב בראיון לקול חי: "הממשלה עשתה השנה דברים מדהימים"/ניב אהרונסון, ניב אהרונסון

מחר ב-13:00 אמור היה להתקיים דיון בוועדת הכלכלה של הכנסת על ממצאי תחקיר תכנית המקור על התנהלותה של שרת התחבורה מירי רגב. נושא הדיון הוגדר כחשש לקבלת החלטות ממניעים פוליטיים במשרד התחבורה, בעקבות ממצאי התחקיר, שהציג כיצד עוקפת רגב את הדרג המקצועי במשרד ומקדמת החלטות לטובת מקורביה ובני הברית הפוליטיים שלה. רגב והדובר שלה דודו סאסי, הכחישו את הפרסום ואיימו בתביעת דיבה נגד רביב דרוקר והתכנית בערוץ 13.

הדיון נקבע ביוזמת ח"כ בועז טופורובסקי (יש עתיד), המשמש כיו"ר ועדת המשנה של ועדת הכלכלה לעניינית בטיחות בדרכים, שחתם על מכתב בקשה ליו"ר ח"כ דוד ביטן (הליכוד) בדרישה לכנס דיון כזה. לטופורובסקי הצטרפו חברי הכנסת אביגדור ליברמן (ישראל ביתנו), רון כץ (יש עתיד), אלון שוסטר (המחנה הממלכתי) ועופר כסיף (חד"ש), בהתאם לנוהל שלפיו שליש חברי הוועדה יכולים לדרוש דיון מהיו"ר ח"כ דוד ביטן, חברה לסיעה של רגב.

23 מוזמנים כבר אישרו את הגעתם לאירוע, כאשר אחר הצהרים מסר דוברה של רגב כי לדיון יגיעו מנהלי חברות התשתית של משרד התחבורה, ובערב יוחלט האם גם רגב תעשה זאת - לאחר שקיבלה זימון לאירוע.

אולם לפני שעה קלה הודיעה מנהלת הוועדה לחמשת הח"כים, כי הדיון יידחה, ללא נימוק. מהוועדה נמסר בתגובה כי "אכן הישיבה תידחה, אבל אין קשר למירי רגב. לדיון הזה הוקצה זמן של שעה בלבד בגלל סדר היום, הוא יקבע מחדש לזמן ארוך יותר בהקדם".

  • עוד באותו נושא:
  • מירי רגב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully