וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שעות לאחר שהודיע על פרישה מהממשלה: גנץ ישתתף בוועידת השלטון המקומי

עודכן לאחרונה: 10.6.2024 / 9:28

חבר הכנסת ויו"ר המחנה הממלכתי ישתתף בוועידת השלטון המקומי, MuniExpo, שנערכת במתחם אקספו שבתל אביב. אמש, כזכור, הודיע כי יפרוש מהקואליציה: "נתניהו מונע מאיתנו להתקדם לניצחון האמיתי, שהוא ההצדקה למחיר הכואב והמתמשך. עוזבים בלב כבד - אך שלם"

גנץ הכריז רשמית: "עוזבים את ממשלת החירום"/מערכת וואלה

שעות לאחר שהודיע על פרישה מהממשלה - חבר הכנסת ויו"ר המחנה הממלכתי בני גנץ ישתתף בוועידת השלטון המקומי, MuniExpo, שנערכת במתחם אקספו שבתל אביב.

גנץ הודיע אמש כי הוא עוזב את ממשלת החירום. "לצערי, נתניהו מונע מאיתנו להתקדם לניצחון האמיתי, שהוא ההצדקה למחיר הכואב והמתמשך", אמר במסיבת עיתונאים שערך - לאחר שזו נדחתה ביממה בשל המבצע לשחרור החטופים. "אנחנו עוזבים היום את ממשלת החירום, בלב כבד, אך בלב שלם".

גנץ הכריז רשמית: "עוזבים את ממשלת החירום". Avshalom Sassoni/, פלאש 90
גנץ הכריז רשמית: "עוזבים את ממשלת החירום"/פלאש 90, Avshalom Sassoni/

גנץ קרא לראש הממשלה בנימין נתניהו לקיים בחירות בתאריך מוסכם. "אנחנו מתייצבים היום למערכה על גורלה של מדינת ישראל לדורות קדימה", אמר. "כדי להבטיח ניצחון אמיתי, ראוי שבסתיו, שנה לאסון, נצא לבחירות שבסופן תוקם ממשלה שתזכה לאמון העם ותוכל לאתגרים. אני קורא לנתניהו: קבע תאריך בחירות מוסכם. אל תתן לעם שלנו להיקרע".

"יש כאלו שאומרים שסייענו לנתניהו כשנכנסנו לממשלה - הוא לא העניין - אלא מדינת ישראל", המשיך. "אני יודע, שאומרים שאיני רמאי, שונא וחסר עכבות כמו יריביי. נכון, אבל אני יכול להבטיח לכם דבר אחד - אני מוכן למות בשביל הילדים שלכם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully