וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השר בן גביר לבן דודה של חטופה: "תפסיק להיות שמאלן" | צפו

עודכן לאחרונה: 9.6.2024 / 16:18

בן דודה של החטופה כרמל גת, שניר דן, צעק לעבר השר לביטחון לאומי ושאל אותו כיצד הוא מקדם את שובה הביתה. בתגובה אמר השני כי יש לעצור את הדלק שנכנס לרצועה. הראשון תמה על התשובה שקיבל מן השר וזה השיב לו: "אל תהיה שמאלן"

בן גביר לבן דודה של החטופה כרמל גת בכנס מוניאקספו : "תפסיק להיות שמאלן"/לפי סעיף

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר אמר היום (ראשון) לבן דודה של החטופה כרמל גת: "תפסיק להיות שמאלן". בן הדוד, שניר דן, נתקל בשר בן גביר ושאל אותו כיצד הוא פעל היום בכדי להשיב את כרמל - ומה הוא עושה כדי לקדם את שובה הביתה.

בתגובה ענה לראשון השר ואמר כי יש לעצור את הדלק שנכנס לרצועה. דן תמה ושאל את בן גביר כיצד זה יעזור והשני ענה לו: "אל תהיה שמאלני". בהמשך צעק בן הדוד לעבר בן גביר: "מה הקשר שמאלן, זה הדבר היחיד שיש לך בראש, רק על זה אתה נאבק".

כרמל גת בת ה-39 נחטפה לרצועת עזה יחד עם קרובת משפחתה ירדן רומן. ירדן שוחררה באחת מהפעימות במסגרת העסקה לשחרור החטופים. כרמל היא מרפאה בעיסוק, פעילה לזכויות אדם ומתוארת על ידי כל אוהביה כחברת-נפש קרובה.

כרמל גת שנחטפה לעזה. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
כרמל גת/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

לפני כשלושה חודשים תרגול יוגה מיוחד נערך בכנסת להעלאת המודעות להחזרתה של כרמל גת ויתר החטופים. בחודשים האחרונים משפחתה של כרמל יזמה תרגולים דומים בכיכר החטופים ובמוקדים נוספים, לאחר שמשוחררים מהשבי סיפרו עם חזרתם כי העבירה להם תרגולי יוגה במהלך שהותם בעזה. את הכנס יזמו ח"כ מירב כהן, ח"כ שלי טל מירון וח"כ פנינה תמנו שטה. בכנס ישתתפו משפחות החטופים, חברי כנסת וישראלים נוספים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully