וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן גביר: "אחרי עזיבת גנץ הערב - אדרוש מנתניהו שכוחנו יבוא לידי ביטוי עוד יותר"

עודכן לאחרונה: 9.6.2024 / 15:28

בנאום שנשא בוועידת מרכז השלטון המקומי התייחס השר לביטחון לאומי להודעתו הצפויה של השר בקבינט המלחמה גנץ על פרישה מהממשלה בהצהרה שימסור הערב. על התקרית בה הותקף רופא בן 74 בהפגנה: "תגובה לתקיפתו את כוחות המשטרה"

בן גביר לבן דודה של החטופה כרמל גת בכנס מוניאקספו : "תפסיק להיות שמאלן"/לפי סעיף

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר התייחס היום (ראשון) להודעתו הצפויה של השר בקבינט המלחמה בני גנץ על פרישה מהממשלה בהצהרה שימסור מאוחר יותר הערב. "לאחר עזיבתו אדרוש מנתניהו שהכוח שלנו יבוא לידי ביטוי, לא כמו שהיה עד עכשיו", אמר בוועידת מרכז השלטון המקומי. "הסכמנו שהוא ייכנס לממשלה, וחשבנו שהוא בא ליצור אחדות, אבל בפועל הוא בא כדי ליצור כאוס ולקדם את האג'נדה הפוליטית שלו. אני אומר לו - בני, לך לשלום. אם מביאים עסקה מופקרת ומרימים דגל לבן - אני לא שם. אני שמח שכרגע אנחנו לא במצב הזה, ושאין עסקה מופקרת. אחרי שהם יצאו, אני אעדכן מה הדרישות שלי."

איתמר בן גביר  בכנס רשויות מקומיות 2024, אקספו תל אביב 09 ביוני 2024. ראובן קסטרו
"אחרי עזיבת גנץ אדרוש מנתניהו שהכוח שלנו יבוא לידי ביטוי עוד יותר". בן גביר/ראובן קסטרו

"החזון שלי זה לכבוש את עזה ומלחמה עם חיזבאללה" הוסיף השר בן גביר. במשך שנים לפני ה-7 באוקטובר אמרתי "בואו נפציץ את עזה" וביקשתי לעצור את כניסת העזתים לישראל. את עזה צריך לכבוש. גם עם חיזבאללה צריך להילחם, כי אין ברירה. השלינו את עצמנו מספיק עם הסכמי שלום והתנתקות, רק עם מלחמה אפשר לנצח אותם. אנחנו עדיין לא עושים את הכל. אנחנו צריכים לעצור להם את הדלק", אמר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
איתמר בן גביר  בכנס רשויות מקומיות 2024, אקספו תל אביב 09 ביוני 2024. ראובן קסטרו
איתמר בן גביר בכנס רשויות מקומיות 2024, אקספו תל אביב 09 ביוני 2024/ראובן קסטרו

עוד התייחס השר בן גביר לדרישות מראש הממשלה לממש את הכוח של מפלגתו: "אני צריך לחזור ולהיות כוח מוביל כמו שהיינו לפני שגנץ נכנס. אני מקווה שביבי וגלנט יפסיקו לסנן ולמדר אותי. אם היו שומעים לי, יכול להיות ש-7 באוקטובר היה נראה אחרת". בהמשך טען לגבי תקרית תקיפת הרופא בהפגנה לשחרור החטופים אמש בתל אביב, ואמר כי הרופא בן ה-74 הותקף בתגובה לכך שתקף קודם את כוחות הביטחון.

מחשש לפרובוקציות בקהל, הקדים השר את הופעתו בוועידה מאתמול להיום. אולם, עם הגעתו התקבל בתרועות, ואף השיב למפגינים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully