וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אגם שחזרה מהשבי: "אני פגועה מאזרחי המדינה, קיבלתי תגובות מזעזעות"

עודכן לאחרונה: 9.6.2024 / 14:35

יממה לאחר מבצע ארנון בו חולצו 4 חטופים מהשבי, שיתפה בת ה-18 ששוחררה לפני כמה חודשים, אגם גולדשטיין אלמוג, על התגובות הקשות שקיבלה עם חזרתה. "הצגתי פן של אינטרקציה אנושית עם שוביי וקיבלתי תגובות שגמרו אותי", סיפרה. "למה לשפוט? זו חוויה שלא בטוח שניתן לעבד"

רגעי המראת המסוק עם שלושה מהחטופים ששבו ארצה מרצועת עזה 08 ביוני 2024/דובר צה"ל

יממה לאחר מבצע ארנון בו חולצו ארבעה חטופים משבי חמאס ברצועת עזה, שיתפה אגם גולדשטיין אלמוג בת ה-18 ששוחררה לפני כמה חודשים מהשבי על ההתמודדות המורכבת עם החזרה לביתה. "אני פגועה מאזרחי המדינה", אמרה בועידת מרכז השלטון המקומי MUNI EXPO 2024 "תקומה ישראלית": "קיבלתי תגובות כמו 'חבל שחזרת' או 'היה לך קל בשבי'".

"אני פגועה מאזרחי המדינה", המשיכה אגם. "אני בת 18, איבדתי את אבא שלי ואחותי, אבל מבחינת המדינה אני אגם וחזרתי מהשבי. קיבלתי תגובות מזעזעות מאנשים שחיים איתי כאן על אותה אדמה, כאילו הם אויבים שלי. למה שיגיבו עלי משהו רע? זה גמר אותי", שיתפה.

"סיפרתי על קשרים שהיו לי עם השובים שלי, הצגתי פן של אינטראקציה אנושית", המשיכה אגם. "למה אנחנו שופטים את החטופים שחזרו מהשבי? בגלל שחזרו מחויכים? זו חוויה מטורפת, לא בטוח שאפשר להבין ולעבד את זה".

אגם גולדשטיין אלמוג בכנס השלטון המקומי. יח"צ,
"קיבלתי ביקורת קשה". אגם בת ה-18/יח"צ

עוד התייחסה לחזרת החטופים אתמול ואמרה: "אני מרגישה בתוך הזיה. כל כך מרגש ואי אפשר לתפוס את זה. ביום שחזרתי חשבתי "בואנ'ה, בבוקר עשיתי פיפי במנהרה". אני רואה שיש על החטופים שחזרו מלא סערה. הם לא חוזרים לחיים, הם בונים אותם מחדש. עבורי עדיין לא חזרו החיים, אני לא בבית שלי, אני מתמודדת עם אובדן, עוד לא נגעתי בטראומה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully