וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבא של ירדן ביבס: "אני שמח, אבל לעשות פעולות כאלה בזמן משא ומתן - זה מסוכן"

עודכן לאחרונה: 9.6.2024 / 9:37

אלי ביבס, אבא של ירדן, חמה של שירי וסבם של אריאל וכפיר התראיין ב-103fm והגיב על מבצע החילוץ של ארבעת החטופים משבי חמאס. "אני חושב שצריך להשקיע את המאמצים כדי לשחרר את החטופים במינימום סיכון". לדבריו, "הדרג המדיני אומר שהוא עושה הכול, אבל הם עדיין שם"

רגעי המראת המסוק עם שלושה מהחטופים ששבו ארצה מרצועת עזה 08 ביוני 2024/דובר צה"ל

אלי ביבס, אביו של ירדן ביבס, חמה של שירי וסבם של אריאל וכפיר שנמצאים בשבי חמאס, התראיין הבוקר (ראשון) ב-103fm והגיב על מבצע החילוץ של נועה ארגמני, אלמוג מאיר ג'אן, אנדריי קוזלוב ושלומי זיו, ועל הצורך להגיע לעסקה שתשחרר את 120 החטופים שעדין נמצאים בעזה.

"לשמוע את הבשורה הזאת, היא די משמחת", הודה בפתח דבריו. "יש הרבה תחושות מפעולות כאלה שיכולות חלילה להסתיים בצורה לא טובה. לעשות פעולות כאלה בזמן שאנחנו במשא ומתן לעסקה, אני חושב שזה מסוכן. אני חושב שהיה צריך להשקיע את כל המאמצים כדי להגיע לעסקה ולשחרר את החטופים במינימום סיכון. אי אפשר שלא להעריך את האומץ, התעוזה והמקצועיות של הצבא. אין ספק שכל אחד שאנחנו מצליחים להחזיר זו שמחה גדולה", המשיך.

במבצע נועז- חולצו ארבעה חטופים מלב מחנה פליטים בעזה 08 ביוני 2024. ללא, אתר רשמי
"אין ספק שכל אחד שאנחנו מצליחים להחזיר זו שמחה גדולה". החטופים שחולצו משבי חמאס/אתר רשמי, ללא

"ברור שהייתי שמח אם היו מצליחים להוציא את ירדן, שירי, והילדים, אבל אני מבין שזה היה מודיעין נקודתי והצליחו להוציא את הארבעה האלה", הדגיש. "אני שמח בשבילם ובשביל המשפחות. אני חושב שכל המאמצים צריכים להיות בעסקה. אני חושש מאוד ששני הצדדים תקועים בעמדות שלהם, חמאס עם עצירת הלחימה והצד שלנו שלא זז מהעמדה שלו".

לדבריו, "אם אנחנו מסתכלים על העסקה שהנשיא ביידן דיבר עליה בתקשורת, רואים שהמלחמה תיעצר בכמה שלבים. אני חושב שאנחנו לא יכולים לפספס את העסקה הזו. אנחנו רק צריכים אמירה אחת כדי שנוכל להחזיר את החטופים, והיא לא נאמרת".

משפחת ביבס, מתוך פרויקט מתכוני חטופים של עדי שילון ו-Foodish. באדיבות המשפחה
משפחת ביבס, מתוך פרויקט מתכוני חטופים של עדי שילון ו-Foodish/באדיבות המשפחה

ביבס שיתף את הרגעים לאחר שקיבלו את אות החיים מיקיריו: "מה ששמענו זה את הסרטון של ירדן ולא מעבר. לגבי שירי והנכדים, אנחנו לא יודעים עליהם שום דבר מיום החטיפה למעט הסרטונים שראינו. אנחנו לא קיבלנו שום מידע לגביהם מאף אחד מהחטופים שחזרו או מחבלים שנחקרו. דיברנו פעמיים עם ראש הממשלה, חברי קבינט, ראש המל"ל והמוסד ועם כל מי שרק אפשר".

לדבריו, "אם העסקה תתממש ביקשנו מהם שידרשו את שירי והנכדים כי אנחנו חושבים שהם בחיים. הם היו צריכים לצאת בעסקאות הקודמות. עם כל מי שישבנו, כולם אומרים לנו שהם מוכנים לעשות הכול. האמירה שעושים הכול קצת בעייתית כשאנחנו רואים שהם עדיין שם. מדינת ישראל לא חשבה שנעבור שמונה חודשים והם עדיין שם, ואף אחד לא יכול לומר לי מתי הם יגיעו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully