וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כטב"ם חיזבאללה חדר לישראל והתפוצץ מזרחית לעפולה, ניסיון היירוט נכשל

עודכן לאחרונה: 7.6.2024 / 22:30

צה"ל אישר כי כלי הטיס חצה משטח לבנון ונפל בשטח פתוח באזור עמק יזרעאל - לאחר ניסיון יירוט שכשל. הוא התפוצץ 35 קילומטרים לתוך שטח ישראל, ככל הנראה ליד הכפר סולם. לא נשמע פיצוץ, ונבדקת האפשרות לפיה מדובר בכטב"ם צילום. בנוסף, זוהה כטב"ם נוסף שנפל באזור שומרה

בדרום הגולן. פגיעת כטב"מ.3ביוני 2024/ללא קרדיט

צה"ל מסר הערב (שישי) כי לאחר ההתרעות על ירי רקטות וטילים באזור הגליל - כטב"ם חצה מלבנון ונפל בשטחים פתוחים באזור עמק יזרעאל, בשל נסיון יירוט לעבר המטרה שלא צלח. בנוסף, זוהה כטב"ם נוסף שחצה מלבנון ונפל במרחב שומרה.

הכטב"ם של חיזבאללה הצליח לחדור את הגבול כ-35 קילומטרים לתוך שטח ישראל והתפוצץ ככל הנראה ליד הכפר סולם המזרחי לעפולה. פיצוץ כלי הטיס לא נשמע, ונבדקת האפשרות לפיה מדובר בכטב"ם צילום. חיפושים מתבצעים אחר חלקי הכטב"ם.

הכטבם שנשלח לגליל המערבי. 21 בנובמבר 2023. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
כטב"ם חיזבאללה חדר לישראל והתפוצץ מזרחית לעפולה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

עוד נמסר צה"ל כי התרעות על ירי רקטות וטילים הופעלו מחשש לנפילת שברי יירוט, וכי האירוע הסתיים ללא נפגעים או נזק.

בתוך כך, מוקדם יותר היום מטוסי קרב תקפו תשתית טרור של חיזבאללה באזור רויסת אבו לבן, לצד משגר של הארגון באזור אל-ח'ריבה שבדרום לבנון. בנוסף, הכוחות ביצעו ירי ארטילרי וירי מרגמות להסרת איום בעלמא א-שעב וא-נקורה.

עוד בוואלה!

חווית גלישה וטלוויזיה איכותית בזול? עכשיו זה אפשרי!

לכתבה המלאה
פצועים מנפילת רקטה במגרש כדורגל בגליל העליון, ביניהם אחד באורח קשה 05 ביוני 2024. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
"האזעקות הופעלו מחשש לשברי יירוט". הנפילה בחורפיש ביום רביעי/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

שלשום צה"ל דיווח כי לפחות עשרה בני אדם נפצעו מפגיעת כטב"ם סמוך למועצה חורפיש, שתושביה לא פונו בשל מגבלת הקילומטרים של יישובי קו העימות. ראש המועצה אנואר עאמר, התריע על הסכנות של הישארות התושבים ביישוב - רק שעות לפני נפילת כלי הטיס: "בתחילת המלחמה הייתה ישיבת מועצה לגבי פינוי של חורפיש אבל הוחלט יחד עם פיקוד העורף לא לפנות את הכפר. ההחלטה הזו הביאה המון סבל לתושבים, מתחילת המלחמה ועד היום שום גורם ממשלתי מלבד שר הנגב והגליל שביקר אצלי, אף אחד לא ביקר, לא קיבלנו שום סיוע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully