וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עו"ד גונן בן יצחק מגיב לתביעה של נתניהו: "מחזק את החשש שהוא לא כשיר"

עודכן לאחרונה: 6.6.2024 / 17:33

הפעיל הפוליטי מתח ביקורת על רה"מ, שהגיש נגדו ונגד העיתונאים בן כספית ואורי משגב כתב תביעה בגין לשון הרע. "קיימת חובה לדעת את מצבו הרפואי האמיתי. זו אינה הוצאת לשון הרע, זו זכות הציבור לדעת"

נתניהו בישיבת הממשלה: "ערוכים לפעולה בצפון"/ללא קרדיט

הפעיל הפוליטי עו"ד גונן בן יצחק הגיב היום (חמישי) לתביעת לשון הרע שראש הממשלה בנימין נתניהו הגיש נגדו ונגד העיתונאים בן כספית ואורי משגב. "ראש ממשלת ישראל נתניהו שולח את חיילינו לשדה הקרב. מקבל או לא מקבל החלטות גורליות לעתידה של מדינת ישראל. קיימת חובה לדעת את מצבו הרפואי האמיתי. זו אינה הוצאת לשון הרע, זו זכות הציבור לדעת", כתב רשת X.

עוד הוסיף: "אם נתניהו חושב שהוא יאיים עלי, על אורי משגב או בן כספית באמצעות התביעות שלו, או ישתיק אותנו, הוא לא בכיוון. קראתי את כתב התביעה. ראיתי בימי חיי מסמכים ברמה קצת יותר גבוהה. נתניהו מחזק את החשש שהוא לא כשיר, כאשר הוא מוצא זמן ביום שבו שני חיילים מגדוד נצח יהודה שנהרגו בקרב מובאים לקבורה, לחתום על יפוי כוח לתביעת סרק, אבל להשתתף בלוויה אין לו זמן. טוב, הוא עסוק במלחמה (נגד מי שמתנגד לו)".

דיון בתביעת לשון הרע של קריים מיניסטר נגד יאיר נתניהו. השלום, ת"א 29 בנובמבר 2021. ראובן קסטרו
עו"ד גונן בן יצחק/ראובן קסטרו

נתניהו, שמיוצג ע"י עו"ד אוריאל ניזרי, טוען כי השלושה הפיצו "מידע שקרי ומרושע נגד ראש הממשלה, אשר עניינו הצגת מצגי שווא בדבר מצבו הבריאותי, כל זאת תוך הפצת שקרים זדוניים, מרושעים וחמורים ביותר, אשר כוללים קביעות עובדתיות כגון: רה"מ חולה בסרטן הלבלב, אינו כשיר ועוד. דברים שהינם שקר וכזב. רה"מ הינו אדם בריא לחלוטין לגילו" - כך לפי לשון התביעה. נתניהו הגיש את תביעתו לבית המשפט השלום ברמלה, והוא מבקש מהשלושה פיצוי בגובה חצי מיליון שקלים. עו"ד ניזרי מייצג גם את בנו יאיר נתניהו במספר תביעות לשון הרע והליכים משפטיים נוספים.

בנימין נתניהו ,בן בספית ,אורי משגב, גונן בן יצחק. ראובן קסטרו , יונתן זינדל פלאש 90, עיבוד תמונה
בנימין נתניהו ,בן בספית ,אורי משגב, גונן בן יצחק/עיבוד תמונה, ראובן קסטרו , יונתן זינדל פלאש 90

הפרסומים שבגינם נתניהו הגיש את התביעה פורסמו ברשתות החברתיות. כך למשל, בפוסט שפרסם עו"ד גונן בן יצחק ברשת X כתב: "מכתב פתוח לראש הממשלה נתניהו. בימים אלה עומדת ישראל באתגרים קשים ביותר, רובם פרי הזנחתך ומחדליך לאורך שנות שלטונך. מזה כשמונה חודשים מתנהלת מלחמה בכל הגבולות. מצופה כי האיש שעומד בראש הממשלה וקבינט המלחמה יהיה מסוגל לשאת בעול התפקיד. בזמן האחרון נפוצו שמועות על מצב בריאותך. בעקבות ביקורך אמש בבית החולים הדסה עין כרם, הועבר לי מידע לפיו טופלת בשל מחלת סרטן הלבלב בה לקית. אני מאחל לך בריאות, אולם ראוי כי האיש שעומד בראש המערכת יעמוד באומץ מול הציבור ויחשוף את מצבו האמיתי. אתה שולח את ילדינו למלחמה, ואם אכן אתה מטופל אונקולוגית, יש לכך השלכות כבדות משקל. בריאותך במובן הזה היא אינה עניין פרטי ואישי. תגלה לציבור את האמת על מצבך עכשיו.

וכן על פרסומים שונים של אורי משגב בפייסבוק, ועל מילים שכתב בן כספית בטורו ב"מעריב" שמפורסם גם בוואלה, לפיו עמירם לוין נפגש עם נתניהו על פי עדויות, הוא היה מזועזע. הוא אמר שבעקבות מה ששמע וראה בלשכה, נתניהו לא כשיר ואף מסוכן למדינה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully