וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נהג בפראות, ניסה להימלט ודרס למוות: צעיר נעצר בחשד לפגיעה ברוכב אופניים בדרום

עודכן לאחרונה: 6.6.2024 / 11:20

על פי החשד, החשוד ניסה להימלט מהמשטרה בכביש 352 סמוך לצומת נהורה תוך שנהג תחת השפעת אלכוהול ולא נענה לקריאות לעצור. מתחקיר ראשוני, הצעיר לא הוציא רישיון מעולם ואף נפסל מלהוציא רישיון נהיגה. חקירת הנהג והתאונה נמשכת

בוידאו: תאונת דרכים בין שני רכבים בכביש מספר 60 סמוך לצומת העוקפים/צילום: תיעוד מבצעי מד"א

צעיר בן 20 מקריית מוצקין נעצר הבוקר (חמישי) בחשד להריגתו של רוכב אופניים בן 21 ממושב יד נתן בכביש 352 סמוך לצומת נהורה באזור קריית גת. צוות מד"א שהגיע לזירה דיווח על גבר בן 25 ללא סימני חיים עם חבלה רב-מערכתית, וקבע את מותו. הודעה נמסרה למשפחתו.

מתחקיר ראשוני של המשטרה, שוטרים הוזעקו למושב רווחה סמוך לשעה 8:00 בעקבות דיווח על חשוד שנהג בפראות וסיכן את הציבור. ניידות שאיתרו את הנהג, כרזו לו לעצור בצד הדרך אך הוא לא נשמע להוראות המשטרה והחל להימלט לכיוון הכביש הראשי, ולאחר מכן המשיך להימלט עד שנעצר על ידי השוטרים. על פי החשד, הצעיר לא הוציא רישיון מעולם ונהג תחת השפעת אלכוהול, ואף בחודש מרץ האחרון נעצר לאחר שנתפס נוהג והוגש נגדו כתב אישום, וכן בית המשפט פסל אותו מלהוציא רישיון נהיגה. חקירת הנהג והתאונה נמשכת.

הרכב של החשוד שפגע ברוכב האופניים סמוך לצומת נהורה, 6 ביוני 2024. דוברות משטרת ישראל
הרכב של החשוד שפגע ברוכב האופניים סמוך לצומת נהורה, 6 ביוני 2024/דוברות משטרת ישראל
זירת התאונה סמוך לצומת נהורה, 6 ביוני 2024. מד"א
זירת התאונה סמוך לצומת נהורה, 6 ביוני 2024/מד"א

חובש רפואת חירום במד"א אביעד אשר בנחמו סיפר: "רוכב האופניים שכב על הכביש כשהוא מחוסר הכרה וסובל מחבלה רב מערכתית. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הפציעה שלו הייתה קריטית ונאלצנו לקבוע את מותו במקום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully